דפים

יום שלישי, 23 בפברואר 2016

3ina Cosmetics משיקה קונספט איפור חדשני

מותג יופי בריטי חדש בשם 3INA מתכנן "להפוך את עולם היופי על ראשו". המותג, ששמו מבוטא כ"מִינָּה", הינו מותג חדש של מוצרי קוסמטיקה והוא נוסד על-ידי שני אנשים וותיקים מהתעשיה – פאבלו ריוורה ומארק איב. על-פי המותג, הכוונה שלו לנער את המודלים המוכרים והנוכחיים בתעשיה על-ידי חיקוי תהליך התגובות המהירות לטרנדים המופצים על-ידי מותגי אופנה.



המותג החדש מתכנן לקחת מוצרים משלב התכנון ועד שלב השיווק בתוך ארבעה חודשים בלבד, ולא כפי שזה נעשה על-ידי המודלים הנוכחיים, שלעיתים קרובות לוקח להם לפתח מוצרים במשך שלוש שנים או יותר. איב מסביר: "עשיית תפנית מהירה כזו מאפשרת לנו לזהות מגמות כשהן נמצאות בשיא וליצור מוצרים שאנו יודעים שלקוחותינו יאהבו."

טווח המוצרים של 3INA כולל 450 מוצרי איפור, טיפוח ואביזרים, כאשר צפויים להצטרף אליהם מוצרים חדשים נוספים בכל חודש. בין המוצרים המובילים של המותג ניתן למצוא את 3INA Pen Eyeliner - עט אייליינר המבטיח עמידות של 12 שעות, 3INA Longwear Lipstick - שפתון עמיד עם פיגמנט עשיר מאד ופורמולה שאינה מייבשת, 3INA Matte & Smooth Primer – פריימר מחליק למראה מאט, קולקציית לקים ו- 3INA Eyes & Lips Make Up Remover – מסיר איפור מהעיניים והשפתיים ללא מאמץ בעל פורמולה דו-פאזית.


לדברי ריוורה, "כולם התאהבו בחזון שלנו עבור 3INA כדבר הבא בתחום הביוטי ושמחים על ההזדמנות לבנות את המותג המרגש הזה מאפס. אנחנו מתכננים להפוך את עולם היופי על ראשו, ולאפשר לאנשים לכתוב מחדש את ההגדרה שלהם באמצעות מוצרים מרגשים וחדשניים..." איב מוסיף ומסביר: "פאבלו ואני ראינו הזדמנות בשוק היופי עבור קהל יעד צעיר שמחפש מוצרים תוססים וטרנדיים כדי להביע את האינדיבידואליות שלהם. עם עלייתה של המדיה החברתית קל יותר לאנשים כעת מאי-פעם לחדד את הזהות שלהם. אנשים רוצים לקבל חוויה "אמיתית" ממוצרים שהם גם יוקרתיים מבחינת התחושה אבל גם הוגנים."


המותג עבד עם הסוכנות הקריאטיבית MARIOTESTINO+ של הצלם הנודע מריו טסטינו על כל ההיבטים היצירתיים של ההשקה שלו, כגון: זהות המותג, חזון וטרנדים. סוקי לרסון, מנכ"לית בסוכנות, סיפרה: זה היה מדהים עבור הצוות שלנו להיות מעורבים בתהליך עם 3INA ממש מההתחלה של המותג – ההזדמנות לפתח מיתוג, אריזות, עיצוב והפחת חיים בקונספט איפורי שהוא אמיתי, רענן ורלוונטי לחלוטין עבור השווקים הגלובליים של היום."

בשלב ראשון תפתח השבוע חנות ראשונה של המותג בקובנט גארדן שבלונדון, לצד אתר מסחר אלקטרוני ואפליקציה. לדברי בעלי המותג, הם עובדים גם על תכניות ל"התרחבות גלובלית" בעתיד. נחכה ונראה! בינתיים, אם תרצו, תוכלו לעקוב אחר המותג באמצעות אתר האינטרנט שלו.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה