בית פראגמו מציג את Ferragamo Fiamma Eau de Parfum - ניחוח חדש לנשים, המבטא רגישות מודרנית ואלגנטיות חושנית, המושרשות עמוק במורשת העשירה של הבית.
"פראגמו פיאמה
או דה פרפיום" הינו הבושם לנשים הראשון שמשיק המותג תחת ניהולו של המנהל
הקריאטיבי מקסימיליאן דייוויס (Maximilian Davis).
"פיאמה" היא מילה איטלקית שמשמעותה "אש". כפי שהשם מרמז, היא מסמלת את "להבת ההשראה וההארה", המעצימה נשים לאמץ את הגרסה הכי טובה שלהן ולבטא את עצמן בחופשיות באמצעות חידוש אנרגיה וחיוניות. היא משלבת מסורת ואומנות ליצירת קומפוזיציה מלאה בניואנסים עשירים. אגב, שם הבושם מתייחס גם לפיאמה פראגמו, בתו של סלווטורה פראגמו, מייסד הבית, שיש לה חלק נכבד בצמיחתו של המותג.
הבקבוק שעוצב על ידי
דייויס מתאפיין בצורתו האורגנית האייקונית של המותג, בגימור זהב מבריק ונוצץ,
המבטא את תמצית היוקרה והתחכום האותנטיים. בחלקו העליון של הפקק יש פרט חיתוך
מרשים בהשראת הקולקציה האחרונה של דייויס, המשקף את כבוד הבית לאמנות ולמסורת.
בנוסף, הלוגו האדום והפקק עם החריטה באות "F",
המזכירים את הלהבה הפנימית של הנשים של "פיאמה", מוסיפים צבע לבושם
הראוותני והופכים אותו לפריט הצהרתי אמיתי.
היצירה החדשה, שנוצרה
בשיתוף פעולה עם הבָּשם הבכיר קלמנט גבארי (Clément Gabarry),
מציגה סימפוניה חושנית של תווים עציים ופרחוניים, המדגישה את המהות הנועזת
והמתוחכמת של המותג. הניחוח הייחודי, החוגג את יופיו של הטבע, נפתח בתווים עסיסיים ופירותיים הכוללים אגס לבן, נקטרינה ודובדבן לצד
זעפרן, מושק חם ואמברט. לב פרחוני תוסס של גרדניה נפרש עם תווים ירוקים קרמיים
הכוללים יסמין ויערה, יחד עם תווים יבשים הנעים לטריטוריה של פצ'ולי אדמתי, מושק
חם וטחב ירוק ורענן. התוצאה הינה ניחוח מורכב - אך לא מסובך מדי - המציע טוויסט
חדש לניחוחות פרחוניים, אשר זוכים לפופולריות מחודשת בשנת 2025, לאחר שהראו צמיחה
מתמדת בשנים האחרונות.
כמו כן, הבושם נוצר עם לא פחות מ-87% רכיבים מתכלים, עם בקבוקי זכוכית ואריזות קרטון שניתנים למיחזור. כמו כן, הבקבוק של ה-100 מ"ל תוכנן להיות ניתן למילוי חוזר מלא כדי להפחית פסולת. למעשה, "פיאמה" הינו הבושם הראשון של המותג המאפשר מילוי חוזר, והוא מסמן צעד חדש בפרק הקיימות של הבית, המהווה עמוד תווך מרכזי עבורם בהמשך הדרך. יתרה מכך, הבושם מתגאה בציון ירוק של 87.3% - דבר המצביע על האחוז הגבוה של מולקולות בשמן בו השתמשו בשיטות עבודה מומלצות כדי לייעל תהליכים וייצור.
הקמפיין המלווה את השקת הבושם מתרחש בגבעות היפות של פירנצה, עיר בה פרח חלומה של פראגמו לראשונה בשנת 1927 ובה המסורות ימשיכו לחיות. דרך עדשתו של הצלם הנודע מריו סורנטי, הדוגמנית קרולינה ספאקובסקי לוכדת בצורה חיה את יופיה החדשני של פיאמה, תוך שהיא מגלמת גם את כוחה הפנימי ואת האלגנטיות הזוהרת של האישה של פראגמו. היא משתמשת באור וריקוד מהפנטים כדי לבטא קלילות, אנרגיה חיובית ונשיות.
את
הבושם "פיאמה" מבית פראגמו ניתן להשיג ברשתות
השיווק והפארם ברחבי הארץ ובאתר Chozen
(מחיר מומלץ לצרכן: 529 ₪ לתכולה של 100 מ"ל אד"פ).
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה