יום חמישי, 5 בנובמבר 2009

רשת LAKA משיקה קולקציית לקים מיוחדת לחורף 2010


"LAKA" - רשת למניקור אקספרס בקניונים, משיקה מהדורה מוגבלת של קולקציית לקים אפורה, ייחודית ומפתיעה, השואבת את השראתה ממסלולי התצוגות לאופנת חורף 2010.

הסדרה כוללת 3 צבעים: שחור פנינה - לק שחור עם נגיעות של אפור פנינה, היוצר יחדיו גוון מבריק במיוחד, המשתנה בהתאם לקרני האור, אפור בהיר ואפור כהה.

הלקים של רשת "LAKA", מיוצרים בלעדית עבור LAKA בישראל, כאשר פיגמנט הצבע מיובא מצרפת. הלקים נמשחים על הציפורן בקלות, בעלי צבעוניות אינטנסיבית וסמיכה, המכילים פורמולה ייחודית המעניקה ללק עמידות גבוהה לאורך זמן.

המחיר: 29 ₪ ללק.

את הקולקציה של LAKA ניתן להשיג בלעדית בחנויות הרשת: בקניון עזריאלי, קניון איילון ר"ג וקניון רחובות.


8 תגובות:

  1. אני באמת לא מבינה את ההצלחה של הרשת הזאת...
    נכון, הם לוקחים 30 שקל על "מניקור אקספרס".. אבל המניקור אקספרס שלהם כולל כולה שיוף (לא כולל פני הציפורן.. רק צורה) ומריחת לק... הייתי עם חברה שהיה לה הרבה עור מסביר לציפורן ולקחו לה על זה עוד כסף.
    כל קוסמטיקאית במחיר הזה תוכל למרוח לק (עם איכות יותר טובה), לשייף ואפילו לסדר את העור שמסביב לציפורן.. וגם אצלה זה יקח 15 דקות.. כמה זמן זה כבר יכול לקחת?

    מה שכן.. אני מודה שהלקים החדשים נשמעים מפתעם ולא מבטיחה שאני לא אבדוק אותם :-D

    השבמחק
  2. כדי לכם לנסות לשווק גם בסופר פארם את הלקים . ממש בא לי עליהם אבל מה לעשות שיש רק שלושה סניפים??. מאיפה אני יגיע אליהם?

    השבמחק
  3. הלקים לא זולים בכלל והם באיכות ממש לא טובה ממש דלילם

    השבמחק
  4. laka היא חברה ממש טובה כל מי שיוצא משם נהנה וזה חוויה גדולה...
    אני חגגתי מסיבת בת מצווה לבתי ולכל בנותיי ולי עשיתי שמה לק אז אל תרימו תאף שלכם לשחקים!
    חוץ מזה החברה נורא מצליחה אני אישית מכירה את הבעלים והם יודעות לעבוד יש להם שיטות אז תרגיעו...

    השבמחק
  5. אני מודה לכל מי שמרוצה כי אמא שלי עובדת שם ומי שלא מרוצה מהחברה אז שיקפצו לי על 4 ואם אפשר על 6 ובזיגזג אז תרגיעו


    תןדההההההההההההההההה

    השבמחק
  6. מחיר מוגזם עבור לק ולא מצדיק לא שונה מכל לק ב-5 שקלים בבזארים

    השבמחק
  7. אני הלכתי למניקור ב-15 דק' ונהנתי מכל דקה.
    הפדיקוריסטית היתה חמודה, מקצועית ונתנה לי טיפים מצויינים. למשל:
    לפני המריחה להשים מחזק ציפורניין אז את הלק ואז מייבש... ואני יגיד לכם משו.
    זה נשאר יפה ומבריק לאורך זמן (שבוע שבועיים)

    אבל. המכיר ממש יקר ולא מצדיק את הלק.
    אמנם הצבעים, צבעים מיוחדים במינם. האיכות נהדרת!
    אבל (וחבל שכך) המברשת נוקשת ולא ניתנת למריחה רכה.

    אני קניתי חבילה של 5 לקים ב- 100
    בהתחלה חשבתי שזה מציאה.
    ואז ראיתי שיש ל-CHIC אותם גוונים ב-ד-י-ו-ק ואצלם לק עולה 5 ש"ח ותו לא,
    כך שאם היתה מוציאה במילא 100 היתי מעדיפה לקנות 10 לקים שגם הם טובים באותה המידה של הלקים של לאקה.

    ולגבי זה שהלק מתקלף.
    זה תלוי מאד איך מורחים אותו ואם מצפים אותו בלק מייבש.
    אני בחורה שלומדת ואין לי זמן להתפנק כל יום במריחה חוזרת של לק, כמו שאתן אומרות.
    והלק נשאר לי דווקא בצורה איכותית ביותר והוא אינו מתקלף בכלל!

    אך עדיין הייתי מעדיפה שהמחיר ירד למחיר הלקים הממוצע (לא מעל 10 ש"ח).

    השבמחק
  8. ממש גועל נפש קניתי לק ונתנו לי טסטר משומש בצבע אחר לגמריי!!

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails