יום שני, 31 באוגוסט 2009

LAKA פתחה את סניף הדגל של החברה בקניון איילון

בימים אלה נפתחה חנות דגל לרשת LAKA - רשת למניקור אקספרס בקניונים. למי שעוד לא מכיר, הקונספט החדשני שעומד מאחורי הרשת הוא מניקור ON THE GO - מניקור אופנתי ב-15 דקות, ללא צורך בקביעת תור מראש. חנויות הרשת ממוקמות כביתנים פתוחים במיקומים מרכזיים בקניונים. הביתן משתרע על שטח של כ-30 מ"ר ובנוי בצורה חדשנית כ- OPEN SPACE, עם 5 עמדות למניקור ו-2 עמדות פדיקור, תוך שמירה על אינטימיות של הלקוחות.

הסניף הראשון נפתח בקניון עזריאלי בתל אביב בקומה השנייה (ליד קפה ארומה) והסניף השני, שהינו כאמור סניף הדגל, נפתח בימים אלה בקניון איילון בשער הים ליד קפה גרג. עד סוף 2010, מתעתדת רשת LAKA מתעתדת לפתוח כ-10 סניפים נוספים, בהשקעה כוללת של 3 מיליון ₪. בנוסף, הרשת משווקת שלל מוצרים המלווים את הטיפולים - פרי פיתוח של LAKA, הניתנים להשגה בלעדית רק ברשת.

כאמור, חנות הדגל ממוקמת בקניון איילון ומשתרעת על כ- 25 מ"ר. בחנות מבחר רחב של לקים איכותיים, המגיעים בלמעלה מ-70 גוונים אופנתיים, כאשר מידי עונה יושקו ברשת קולקציות חדשות ומתחלפות של עשרות גוונים ייחודיים המותאמים לצבעי העונה. בנוסף, הרשת משווקת מבחר מוצרים משלימים לטיפוח הידיים והציפורניים המיוצרים באופן בלעדי עבור LAKA ע"י קבוצת קורדן, הנחשבת למובילה בארץ בתחום הקוסמטיקה הפרה רפואית. המוצרים באיכות הגבוהה ביותר ומכילים ויטמינים ומינרלים לטיפוח עור הידיים.


הרשת החדשה הינה בבעלות שרון קונופני, פרסומאית לשעבר, וקבוצת משקיעים מחו"ל. לדבריה, "הרעיון למיזם הגיע מתוך התובנה הצרכנית שלכולנו היום מחסור בזמן ובעיקר לעצמנו. יחד עם זאת, עולה המודעות והרצון למראה מטופח ואופנתי. בעוד שעד היום, כדי לעשות מניקור היה צורך לתכנן מראש, להזמין תור ולהגיע במיוחד - כל שצריך היום, הוא להיכנס לביתן LAKA בקניון ולקבל מניקור ופדיקור מקצועי, אופנתי וזוהר ב-15 דקות ו"על הדרך".


עוד מוסיפה קונופי, כי "בייחוד בתקופה זו, עקב המצב הכלכלי, הלקוחות יוכלו ליהנות מטיפול איכותי במחירים השווים לכל כיס: טיפול הבסיס ב-LAKA הוא מניקור אקספרס- 15 דק' של שיוף וסידור ציפורנים, מחזק ומריחת לק ב- 30 ₪ בלבד. טיפול פדיקור אקספרס ב-40 ₪. על זה ניתן להוסיף תוספות כגון פילינג מינרלי, טיפול אנטי אייג'ינג, קישוט באבני סברובסקי ועוד. התפיסה הייחודית של הרשת מאפשרת לכל לקוחה לבנות לעצמה את טיפול המניקור או הפדיקור הנדרש לה, עפ"י הזמן והתקציב העומד לרשותה.

המקום, בעיצוב חדשני אשר טרם נראה כמותו בתחום העמדות בקניונים, עוצב ע"י "בילגוראי פוזנר", האחראים בין השאר על חנויות, בתי קפה ומסעדות מהטרנדיים ביותר בעיר. תהליך המיתוג שכולל את השפה החזותית של הרשת, הלוגו ועיצוב האריזות נעשו ע"י המעצב יורם רובינגר מבעלי חברת המיתוג ing. אגב, שם הרשת – LAKA, ניתן ע"י ספי שקד מבעלי משרד הפרסום ענבר מרחב שקד...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails