יום ראשון, 16 באוגוסט 2009

מהוליווד עד כאן!

זהו, עכשיו כבר אפשר לנשום לרווחה – סמאשבוקס כבר כאן! תכירו בבקשה:




לציון המאורע הגדול (בכל זאת, לא כל יום מגיעה חברה בסדר גודל כזה לארץ), התקיימה בסוף השבוע שעבר מסיבת השקה נוצצת של החברה, אליה הוזמנו אושיות נכבדות מתחום האיפור והבידור. את האירוע קישטה בנוכחותה הדוגמנית היפה אסתי גינצבורג, המשמשת כפריזנטורית של רשת "אפריל", שם ישווקו מוצרי החברה. אגב, יפיפייה נוספת שתרמה לא פחות להצלחת האירוע, היא גליה תורן חן המהממת, שמלווה מעתה באופן צמוד את הרשת.


ואם כבר מזכירים מוצרים, אני חייבת לציין כמה ממוצרי הדגל של החברה:
ראשית, ה"פוטו פיניש" – הפריימר המושלם של החברה, שזכה בפרסים רבים ונכלל ברשימת המוצרים הטובים ביותר של "מארי קלייר" ורשת "ספורה". הפריימר הנ"ל הינו תכשיר נטול שומן, המחליק את העור ומכין אותו לקראת האיפור. השימוש בו מעניק לעור מראה אחיד, חלק וקטיפתי יותר, גם ללא שימוש במייקאפ. הוא ממלא ומפחית מראה קמטוטים ונקבוביות ומאריך את חיי האיפור על העור. המוצר מכיל בתוכו רכיבים כמו ויטמין A+E, תמצית זרעי ענבים ותה ירוק – אנטי אוקסידנטים המעניקים הגנה מפני נזקי חימצון (המחיר: 180 ₪ לתכולה של 30 מ"ל).



מוצר נפלא נוסף – פודרה "האלו" (HALO): מוצר אנטי-אייג'ינג ראשון מסוגו, בעל פורמולה מיוחדת המועשרת בין השאר בחלקיקי זהב, 48 מינרלים ו-11 חומצות אמינו ועוד, המעשירים את העור בלחות ומעניקים לו מראה זוהר במשך כל היום. הפודרה מטשטשת קמטוטים ואף בשימוש ממושך הוכח כי היא מפחיתה כ- 67% מהופעתם. המוצר מגיע באריזה מיוחדת בצורת מטחנה קטנה, אשר בסיבוב קל מוציאה כמות מדודה. אגב, המוצר נוח מאוד לנשיאה בתיק.


עוד מוצר ראוי לציון הינו ה"קומפקט אנטי-שין" – תכשיר נטול צבע לעמעום ברק, המעניק גימור מאט לעור וסופח עודפי שומן. ה"אנטי שיין" מכיל בתוכו רכיבים כמו שמן עץ התה וויטמין E וניתן לשימוש מתחת או מעל האיפור (לאחר לחות ולפני פריימר) ואף לתיקונים במהלך היום, מעל המייקאפ (מחיר: 140 ₪).


ואיך אפשר שלא להזכיר את ה- O-Gloss (או-גלוס), זוכה פרסי "אלוואר" וספורה? מדובר בליפגלוס ה"אינטואיטיבי" הראשון מסוגו בעולם, המגיב לכימיה האישית של עור השפתיים ומעניק לו גוון ייחודי. הודות לתרכובת בלעדית של המוצר, הוא גורם להאצת זרימת הדם בשפתיים ובכך מאפשר לגוון "לפרוץ החוצה". בנוסף, הגלוס עשיר בלחות ומרכיבים טבעיים אחרים (מחיר: 95 ₪).


הרשימה עוד ארוכה ומכילה מוצרים נפלאים רבים, כמו למשל המברשות המדהימות של סמאשבוקס. אבל מבחינתי, המוצר הכי מרענן שהביאה איתה "סמאשבוקס" לארץ, הוא המאפר הבינלאומי של החברה: דניאל שאבז – טיפוס חמים במיוחד, מלא באנרגיות וסיפורים והכי חשוב – שופע טיפים שימושיים בתחום האיפור, אותם הוא אוהב לחלוק עם כל אחד. אני פשוט התאהבתי בו מהרגע הראשון שנפגשנו!

דניאל שאבז


9 תגובות:

  1. היי לבנת,
    האם ידוע מה יהיה מחירה של הפודרה "האלו"? האם היא נמכרת יחד עם הקבוקית?

    השבמחק
  2. אחלה תמונה של אסתי. אני מזהה שם עוד כמה פרצופים מוכרים (:

    ע.מ.ס

    השבמחק
  3. הי לבנת, כרגיל את נהדרת בדיווחייך.מס' שאלות:

    מה דעתך על הפודרה עליה דיווחת (נדמה לי שזו היית את, נכון?)שניתן יהיה להפיק ממנה ע"י סיבוב סוגים שונים של פודרות\שימושים? האם הגיעה גם כן ארצה?

    האם תינתן בסוף הנחה למאפרים?

    תודה!!! ליאת זרוק

    השבמחק
  4. אנונימית יקרה,
    לצערי, לא ידוע לי כרגע מה מחירה של פודרת ה"האלו", אני רק יכולה לציין שטווח המחירים של המוצרים שימכרו בארץ הינו:
    עיניים: 85- 130 ש"ח
    שפתיים: 80-120 ש"ח
    פנים (כולל לחיים): 90-295 ש"ח
    קולקציית מברשות: 90-250 ש"ח

    השבמחק
  5. ע.מ.ס.
    מעניין, גם אני הצלחתי לזהות בתמונה כמה פרצופים נוספים...
    :)

    השבמחק
  6. היי ליאת,
    ראשית, תודה רבה על המחמאות.
    הפודרה החדשה עליה דיווחתי לפני מספר ימים נראית כגימיק נחמד מאוד. לא זכור לי שראיתי אותה בין המוצרים שהגיעו ארצה, אבל יתכן שהיא תגיע בעתיד. סה"כ, המוצר חדש לגמרי גם בחו"ל.
    לגבי הנחות למאפרים - נמסר לי כי רשת "אפריל" עתידה בהמשך לבנות מועדון מאפרים, שבמסגרתו יינתן כרטיס הטבות למאפרים מקצועיים. בנוסף, הם מבטיחים, כי צפויות לנו עוד הפתעות רבות בדרך...

    השבמחק
  7. תודה רבה על הדיווח!

    מה לדעתך עדיף לעור שמן להשגת מראה מאט - הפריימר או ה-"קומפקט אנטי שיין"? והאם הם עדיפים על הפריימר של מאק (זה עם ה-50 SPF)?

    תודה :)

    השבמחק
  8. היי מירב,
    תאמיני או לא, טרם יצא לי להתנסות בפריימר של מאק עם ה- 50SPF...
    כמי שנוטה ל"הבריק" די מהר, אני חייבת לציין, שהיום השתמשתי בפריימר של סמאשבוקס, כשמתחתיו הנחתי את הקומפקט אנטי שיין, ולאחר יום צילומים ארוך שכלל גם שהות בשמש הקופחת, חזרתי בערב הביתה וגיליתי להפתעתי שהאיפור שעלי נותר בדיוק כמו שהיה בבוקר ועור הפנים נשאר כמעט מאט לחלוטין!

    השבמחק
  9. תודה רבה על התשובה! קצת חששתי שתגידי את זה :)))

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails