יום חמישי, 6 באוגוסט 2009

"Relax M leg" - ג'ל אורגני חדש לרענון הרגליים

BUTA'I המותג הישראלי היחיד המאושר ע"י BDIH (התקן הגרמני המחמיר ביותר לקוסמטיקה טבעית), מציע לנו פינוק מרענן במיוחד לימים חמים אלו: "Relax M leg"- ג'ל חדש מרענן לרגליים, המכיל מנטיל לקטאט ושמן מנטה, המרעננים את עור הרגליים ומעניקים תחושה מיידית של רוגע וקירור, הנמשכת לאורך זמן.

צילום: קית גלסמן

הג'ל החדש, מקרר, מרגיע ומצנן את עור הרגליים, ומפחית בהדרגה את תחושת אי הנוחות של רגליים עייפות וכבדות. הג'ל מתאים מאוד לאנשים העומדים על הרגליים לאורך זמן, לנשים בהריון, לכל הסובלים מתחושת כבדות ועייפות ברגליים, או לכל מי שמעוניין לצנן את רגליו בג'ל מקרר ומרענן – ממש מצוין לימות הקיץ החמים! (בדיוק כמו שתיית משקה קר ביום חם).

"Relax M leg" הינו שילוב נדיר בין טבע בצורתו הבסיסית ביותר לטכנולוגיה המתקדמת ביותר בתחומה. המוצר מבוסס על מרכיבים פעילים טבעיים ואורגניים בלבד, בשילוב טכנולוגיית טיפות הולכה ננו-מטריות, המבטיחים נוחות ורכות מתמשכת לכל סוגי העור. טיפות ננו-מטריות הן טיפות מיקרוסקופיות של נוזל טבעי. טיפות אלו, לוכדות את החומרים הפעילים ומעבירות אותם בשלמותם דרך שכבות העור העליונות, תוך שמירה על טוהרם ועל כוח הפעולה שלהם.

הג'ל מגיע בשפופרת אלגנטית נוחה לנשיאה והוא מתאים לכל סוגי העור.
המחיר: 120 ₪ ל-100 מ"ל.

את ג'ל הרגליים "Relax M leg" ניתן להשיג ברשת הארצית "עדן טבע מרקט", בחנות "טבע ספורט קסטל" בהרצליה פיתוח, ב"זמורה אורגני" בירושלים, בבית מרקחת הפלמ"ח בירושלים וב"עורגני" בכפר סבא.

תגובה 1:

  1. יש לי קרם לילה שלהם והוא מעולה.

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails