יום שלישי, 12 במרץ 2019

איל מקיאג' פיתחה אלגוריתם להתאמה מדוייקת של מייקאפ


מותג האיפור IL MAKIAGE הכריז על השקתו הרשמית של אלגוריתם חדש המכונה PowerMatch, אשר משתמש ביכולת למידה מכנית כדי להתאים את גוון המייקאפ ללקוחה בדיוק של למעלה מ-90%, וזאת מבלי לראות כלל את פניה!



במשך יותר משנה צוות הטכנולוגיה של "איל מקיאג'" שילב מאות אלפי נקודות נתונים ומידע אודות 700 שילובים שונים של גווני עור, כדי ליצור את האלגוריתם PowerMatch. צוותי המו"פ וההנדסה בנו מסד נתונים על סמך המידע הנ"ל, המשתמש ביכולות למידה של מכונה כדי להתפתח ללא הרף, וכתוצאה מכך הצליחו להגיע לחיזוי הגוון הנכון בשיעור דיוק של יותר מ-90%. לאחר השלמת שאלון סקר מיוחד של ה- PowerMatch, מקבלות הלקוחות תוצאה של גוון מייקאפ מתאים מתוך טווח רחב של 50 גוונים. אגב, גרסת בטא של התוכנית נוסתה על למעלה מ-700,000 אנשים ייחודיים שענו על שאלון הסקר ויצאו עם תוצאות חיוביות מאד.


מאחר שתעשיית היופי סוף סוף מציעה טווח גוונים רחב, שהולך וגדל, האתגר כעת הוא להתמודד עם עניין המסחר האלקטרוני. כאשר טווח הגוונים הוא רחב יותר, גודל הסיכון של הלקוחה להתאים לעצמה גוון נכון כאשר היא רוכשת מוצרי איפור באמצעות האינטרנט. בעקבות דרישת הלקוחות להגדיל את אפשרויות הבחירה ואת טווח הגוונים המוצע, נוצר צורך דחוף לשנות משהו גם בתעשיית היופי עצמה. לשם כך מספקת איל מקיאג' פתרון מג'ורי, שידחוף את גבולות אתרי הביוטי מעבר לאתר מכירה אונליין רגיל.


"אנו מאמינים מאד כי קטגוריית היופי מוכנה לפריצת דרך דיגיטלית," אומר אורן הולצמן, מנכ"ל איל מקיאג'. "הנוף המקוון הנוכחי משמש בעיקר כערוץ מלאי ולכן איל מקיאג' ממוקדת לייזר בבניית חוויית קניה מקוונת טובה יותר, בכך שהיא מספקת לצרכנית דרך קלה יותר לנסות מוצרי איפור חדשים."

לפני שאתן מתלהבות, יש לציין ששאלון הסקר עבור האלגוריתם החדש זמין כרגע באופן בלעדי באתר האונליין האמריקאי של החברה בכתובת: www.ilmakiage.com/powermatch-me. אני מניחה, שעם הזמן הוא יהיה זמין גם באתר הישראלי של המותג.


תגובה 1:

  1. ואוו איזה כיף לראות שהקדמה והטכונלוגיה מגיעות סוף סוף גם לתחום מוצרי האיפור , מאמר מעניין ומעשיר , תודה על השיתוף

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails