יום ראשון, 17 במרץ 2019

AMIKA עוברת מיתוג מחדש


"אמיקה" (Amika), מותג מוצרי הטיפוח לשיער, משיק מחדש את אריזות המוצרים שלו, במטרה להקל על מעצבי השיער והצרכנים לזהות את המוצרים בתוך הקולקציה.



המהלך הנ"ל נעשה בעקבות התרחבות קו המוצרים של המותג, שיצר צורך לבדל את המוצרים בשמונה סדרות שונות. העיצוב הפרחוני הצבעוני של מוצרי המותג נשמר ללא שינוי, כאשר הבידול בין הסדרות השונות מאופיין על-פי צבע אחיד לכל סדרה. כמו כן, חלק מהמוצרים קיבלו שם מעודכן יותר, על-מנת להדגיש את היתרונות הגלומים בם.


פורמולות המוצרים האיכותיות נותרו ללא שינוי והן ממשיכות להתבסס על סגולותיו של צמח האובליפיחה, העשיר ברכיבים מזינים עוצמתיים כמו אומגה 3, 6, 7 ו-9, ויטמין C ועוד למעלה מ-190 מרכיבים ביולוגיים פעילים. כמו כן, כל אחד מהמוצרים מגיע עם הניחוח הייחודי המוכר של "אמיקה" – תערובת ממכרת של וניל חם, פרי הדר טרי ותלתל מתקתק-פיקנטי.


כאמור, המוצרים מגיעים בשמונה סדרות שונות – כל אחת מהן מעוצבות עם תרשים צבע ייחודי לה, על-פי השימוש העיקרי שלה:

סדרת השיקום – Repair: מתמקדת בשיקום וטיפול השיער ומתאימה לשיער יבש, מרדן ופגום. מוצרי הסדרה מספקים גמישות, ריכוך, מגע משי וסגירת קצוות מפוצלים.

סדרת ההזנה – Signature: סדרת החותם של אמיקה, מתרכזת בהזנת וריכוך השיער. מוצרי הסדרה מספקים לשיער את הלחות הנחוצה לו, ברק ותחושת ריענון.

סדרת הריכוךSmooth: מיועדת לבעלות שיער פריזי, נפוח, מקורזל ופגום. סדרה זו מעניקה רכות ותחושה קטיפתית, מסייעת בהגנה מנזקי הסביבה, מראה בעל ברק, יציבות וגמישות.

סדרת הבלונדBlonde: מיועדת לסייע לנטרל את גווני הנחושת הכתמתמים ולהחזיר לשיער את גוון הפלטינה הטהור המושלם.

סדרת הנפח – Volume: מיועדת לחובבות השיער הנפוח על התדרים הכי גבוהים. הסדרה שומרת על עיצוב השיער הנפוח במראה טבעי וייחודי לאורך זמן, תוך שמירה על מגע נעים ורך.

סדרת הטקסטורה – Texture: סדרה זו תיצור ותגביר את הטקסטורות בשיער ותשמור על התסרוקת יציבה ועמידה כמו ברגע הראשון מהיציאה מהמספרה.

סדרת החיזוק – Hold: מסייעת במהלך עיצוב השיער ושומרת על עיצוב התסרוקת שעיצבת לזמן ממושך.

סדרת התלתלים – Curl: לבעלות שיער מתולתל, כוללת מוצרים מושלמים לטיפוח ועיצוב התלתלים.


החלק הטוב ביותר במוצרי "אמיקה" מתייחס לעובדה שאף אחד מהם לא נוסה על בעלי-חיים והם אינם מכילים סולפטים, פתלטים או צבעים מלאכותיים.

את מוצרי "אמיקה" ניתן להשיג באתר המותג וברשת "אפריל".


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails