יום שני, 11 במרץ 2019

יארה שהידי היא הפנים החדשות של "בובי בראון"


הדוגמנית, השחקנית והפעילה החברתית ממוצא איראנית יארה שהידי (Yara Shahidi) היא כעת גם שגרירת היופי החדשה של מותג הקוסמטיקה Bobbi Brown, והיא נבחרה להוביל את הקמפיין Confident Beauty ("יופי בטוח") שלו.



את הידיעה המשמחת שיתפה שהידי עם 3.3 מיליון העוקבים שלה בחשבון האינסטגרם שלה:



היא אמנם בת 19 בלבד, אבל לשהידי, כוכבת סדרת הטלוויזיה "שחור-כזה", יש כשרון משחק מדהים, רעמת שיער מפוארת וכשרון מרשים בכל מה שקשור לביוטי. אבל שלא כמו חלק מעמיתיה המפורסמים ביותר בהוליווד, שהידי נצמדת דווקא למראה איפור מינימליסטי- מה שעובד עבורה באופן יוצא מהכלל כשגרירת היופי החדשה של "בובי בראון", שהמוטו שלו הינו: "פחות זה יותר".



הקמפיין הראשון אותו מובילה שהידי עבור המותג הינו לכבוד צרופם של 10 גוונים חדשים לליין של המייקאפ הנמכר ביותר שלו- SKIN Long Wear Weightless Foundation. מה שאומר, שהמייקאפ יהיה זמין מעתה ב-52 גוונים ותתי-גוונים שונים.



בראיון שהעניקה למגזין Teen Vogue, היא סיפרה: "בתור מי שמופיעה בפרסומות ועל הסט, יצא לי להכיר את המייקאפים והפלטות של המותג. תמיד הייתי משחררת אנחת רווחה, משום שידעתי שיהיה להם את הגוון שיתאים לצבע העור שלי." עוד היא הוסיפה וסיפרה: "אנחנו עושים את המבחן הזה במשפחה שלי, על כמה אנשים המוצר הזה עובד. זה ממש כייף בגלל שבמשפחה שלי יש מיגוון שלם של חומי עור. זה כאילו המבחן האמיתי הוא לא רק אני, נכון? המבחן האמיתי הוא העובדה שאמא שלי יכולה להשתמש בו, הדודה שלי נל השתמשה בו במשך שלושת העשורים האחרונים, בנות הדוד שלי יכולות להשתמש בו. אני מרגישה שהמוצרים של 'בובי בראון' כל כך מוכרים לי, כך שזה היה צעד טבעי כזה."



שהידי מסבירה בנוסף, מה משך אותה ל"בובי בראון": אני חושבת שהמותג מייצג את מה שהדור שלי מייצג: החשיבות שבהכללה. העובדה שזה היה כל כך חשוב למותג כבר מההתחלה, הן מבחינת האיפור והן מבחינת פעילות פילנתרופית, לא להיות עוד טרנד מסחרי, אלא משהו שהם באמת מחוייבים אליו."
כאמור, הקמפיין המרגש אותו תוביל שהידי מכונה Confident Beauty ("יופי בטוח") והוא מגיע עם מסר מרומם וחשוב מאד. הרעיון לפיו אנחנו לא יכולים באמת להגדיר מהו יופי הוא בעצם עוצמתי מאד ותסכימו איתי בוודאי, שאין מתאימה יותר משהידי, היפה מבפנים ומבחוץ, לייצג את התיאוריה הזו.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails