יום שלישי, 12 במרץ 2019

MAC x El Seed 2019 Makeup Collection (הצצה ראשונה)


מותג הקוסמטיקה MAC משיק קולקציית איפור מיוחדת, פרי שיתוף פעולה עם אמן הקליגרפיה התוניסאי אל סיד (El Seed).



הקולקציה, שמושקת במהדורה מוגבלת, כוללת 10 פריטים בלבד, ביניהם מברשות, היילייטרים, שפתונים, סמקים, פלטת צלליות ואפילו תיק איפור – כולם מגיעים באריזות ורודות בוהקות מאד, בשונה מהאריזות השחורות הרגילות של המותג. אל סיד, שקיבל יד חופשית לגמרי מ- MAC בכל תהליך עיצוב הקולקציה, מסביר: "כמו באומנות, גם איפור יכול לשנות תפיסה של מישהו."


נקודות המוצא של האוסף מגיעה מהפרברים השונים של פריז, ניו יורק ודובאי, שמשפיעים על עבודתו של אל סיד: אני שואב את ההשראה שלי הישר מהרחובות ומהקהילות בכל מקום בו אני מצייר. הקליגרפיה שאני מצייר היא מילים מלאות במשמעות עמוקה. המסרים האוניברסליים שלהן חוצים תרבויות כדי לעודד ולשקם שכונות," הוא מסביר. עם אותו הלך רוח עבד אל סידי כשישב לחשוב על פלטת הצבעים שתרכיב את אוסף האיפור, כאשר בסופו של דבר בחר בגוונים של ורוד לוהט, שחור, כתום וכחול.

אל סיד

כאמור, כל המוצרים בקולקציה מגיעים באריזות ורודות תוססות, עליהן מוטבע בכתב ידו הקליגרפי של אל סיד ציטוט של המדינאי הרומי מרקוס טוליוס קיקרו: "הפנים הן תמונה של הנפש והעיניים הן הפרשנות שלה." כדי להוסיף עוד נשמה לאוסף, בחר האמן בן ה-37 להעניק לגווני המוצרים בקולקציה שמות של נשים שונות שהשפיעו על חייו ועבודתו במהלך השנים. למשל: “Dima’s Glow” – היילייטר יפייפה מסדרת Extra Dimension Skinfinish, נקרא בהשראת רעייתו; וצללית בשם “Gabriela”, מכונה על שמה של המשוררת גבריאלה טורס ברבוסה, שנתנה לו השראה לקליגרפיה הוורודה שלו בפאבלה הברזילאית.


הקולקציה תושק תחילה אונליין ובאופן אקסקלוסיבי ב- 20 במרץ 2019 באתר MAC באיחוד האמירויות הערביות ובהמשך היא תהיה זמינה גם בשאר נקודות המכירה של המותג ברחבי העולם. מעניין אם תגיע גם אלינו לישראל...


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails