יום ראשון, 24 במרץ 2019

יש דברים שמוצאים ONLY AT בסופר-פארם!


סופר-פארם מקימה מחלקה חדשה לייבוא ישיר של מותגי נישה, לצד עיצוב ושדרוג יוקרתי של סניפי הרשת ואפילו השקת לוגו חדש למחלקת הקוסמטיקה.



זה לא סוד שהעולם הפך מזמן לכפר גלובלי קטן. הירידה במחירי הטיסות מעודדת את הצרכנית הישראלית לטוס לחו"ל בתדירות גבוהה יותר, שם היא מבקרת במרכזי הקניות הגדולים בעולם ונחשפת להיצע גדול של מותגים ומוצרים חדשים במחירים נוחים. גם אם היא מעדיפה להישאר בארץ, ישנם מספיק אתרי סחר דיגיטליים, שיציעו לה את אותם המוצרים וישלחו לה אותם לישראל בתוספת כספית דיי זניחה.


כדי להתמודד עם התחרות (מחוץ ומבית) על כיסה של הלקוחה הישראלית ועל חוויית הקניה שלה, כמו גם לתת מענה לטרנדים המובילים בעולם בתחום האיפור והטיפוח, הכריזה הנהלת "סופר-פארם" על מהלך של התחדשות ושדרוג. כחלק מהמהלך, יעוצבו סניפי הרשת (245 במספר ועוד היד נטויה!) בקונספט עיצוב יוקרתי, תוך דילול של סטנדים ו/או מותגים. כמו כן, הקימה הרשת את מחלקת ה- Retailer Brands לייבוא ישיר ובלעדי של מותגים פופולריים מחו"ל, ביניהם מותג השיער John Frieda, מותג הטיפוח Pixi ומותגי K Beauty (קוסמטיקה קוריאנית) שכבשו בשנה האחרונה את השוק המערבי. לדברי דני לוזון, משנה למנכ"ל סופר-פארם, המוצרים הללו יוצעו במחירים דומים למחירים שלהם בעולם ויהיו זמינים גם אונליין באתר החברה.

עדן סבן לג'ון פרידה (צילום: רותם לבל)

מוצרי pixi (צילום: רפיה דלויה)

במקביל, גם הורחב ליין המוצרים של מותג הבית Milucca, שהושק לפני שנה בדיוק וממוקם במקום השלישי בטבלת המכירות של הרשת בתחום האיפור העממי. הליין כולל כעת גם מוצרי טיפוח לגוף, שמגיעים באריזות צבעוניות מעוצבות ובמיגוון ניחוחות מענגים. כמו כן, הרשת נותנת מענה למגמת המוצרים הנקיים והטבעיים עם מוצרי הטיפוח של "סימפל", "דיאדרמין", "אורגניק האמפ" וליין מוצרי השיער הרבל אסנס ובוטניקלס. כמובן, שכל אלו מצטרפים למותגים הוותיקים שנמכרים ברשת כמו Clarins, Pupa, Essence, Ahava ועוד.


כדי להקל על הלקוחה בבחירת המוצרים והגוונים המתאימים לה באופן אישי מתוך שלל המותגים בסניף, מציעה הרשת את Memomi – מראה חכמה ואינטראקטיבית, היוצרת הדמייה של מוצרי האיפור על הלקוחה, ללא צורך בהתנסות פיזית במוצרים. בסוף התהליך נשלחת רשימת המוצרים הנבחרים אל המייל ו/או הנייד של הלקוחה. בנוסף, מציעה הרשת את Fit Skin – מכשיר טכנולוגי ייחודי, המורכב על גביי הטלפון הסלולארי, סורק את עור הפנים ומעניק ללקוחה ניתוח אנליטי ואישי של מצב העור על פי קטגוריות שונות: יובש, קמטים ומצב נקבוביות העור.

להשיג בלעדית בסניפי הרשת בפריסה ארצית ובאתר האונליין של הרשת.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails