יום רביעי, 5 באוגוסט 2009

POWER CLEAR – שמפו חדש לטיפול אינטנסיבי נגד קשקשים

לוריאל פרופסיונאל השיקה את פאוור קליר - שמפו חדש, המיועד לניקוי עמוק של הקשקשים וסילוקם המיידי, תוך הקלה משמעותית על תחושת הגירוד.

צמיחת שיער בריא, הינה בראש ובראשונה, פעילות מטבולית פעילה ובריאה של התא, מחזור דם תקין ואספקה מאוזנת של חומרים מזינים לשורש השערה. הקשקשים הם תערובת של תאי עור מתים (קרטין) הנושרים מעור הקרקפת. הקשקשת היא הפרשה טבעית של סבום, אשר בעקבות מצבי סטרס וחילופי מזג אוויר, משתנה הרכבה והיא מתייבשת על העור בצורה של קשקשים. הקשקשת שכיחה מאד בעונות המעבר ונחשבת למטרד הן ברמה האסתטית והן מבחינה פיזית, שכן גירוי העור הטורדני גובר כאשר קיים מחסור בלחות.


הגורם הקשור בתופעת הקשקשים הוא המלסזיה, מדובר בפטריית שמר המצויה על העור, באזורים העשירים בבלוטות חלב. מחקרים הראו שאצל הסובלים מקשקשת קיימת עלייה בשכיחות הפטרייה ובריכוזה, וטיפול במלסזיה עוזר להיפטר מהקשקשת. צורת ביטוי קשה יותר של הקשקשת היא סבוראיק דרמטיטיס, מדובר למעשה במחלה דלקתית כרונית המאופיינת בקשקשת רבה על רקע רבדים דלקתיים שטחיים של עור הקרקפת, ולעתים קרובות גם של עור הפנים. באזורים עשירים בבלוטות חלב (כמו הקרקפת, בין הגבות, צדי האף והסנטר) לסובלים מהתופעה תיתכן גם אדמומית המכוסה בקשקשים שומניים או יבשים.

שמפו פאוור קליר מכיל נוסחה ייחודית שפותחה במעבדות לוריאל בשילוב גופרית וסלניום שנמצאו יעילים בטיהור העור. הפטנט הטכנולוגי של שמפו הפאוור קליר מאפשר פיזור טוב יותר של הסילניום דיספולד בתוך הפורמולה ונלחם בתופעה ביעילות. מבדיקות שערכה החברה, עולה כי כבר לאחר שימוש ראשון בשמפו, הקשקשים העקשנים ביותר מותקפים והעקצוץ המלווה את הופעתם פוחת. עוד נמצא, כי השימוש בשמפו מסייע במניעת התחדשות הקשקשים למעלה מ-4 שבועות לאחר סיום השימוש בטיפול, והשיער נותר רך ומלא ברק.

אגב, פאוור קליר הינו בעל ניחוח מרענן, אנרגטי ונעים שאינו אופייני למוצרי הטיפול בקשקשים. השמפו מגיע באריזת שפופרת המכילה 125 מ"ל – המחיר: 80 ₪.
את השמפו ניתן להשיג בלעדית במספרות מורשות של לוריאל פרופסיונל, שם גם ניתן לקבל יעוץ אישי ממעצבי השיער.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails