יום שלישי, 25 באוגוסט 2009

KÉRASTASE PARIS משיק קרם לחות חדש לשיער יבש

השיער חשוף לסביבה החיצונית, אקלים קיצוני, הברשות חוזרות ונשנות, ייבוש השיער בפן, לחץ, מתח וחרדה. פעולות אלו גורמים לתהליך ייבוש השיער וכתוצאה מכך השיער נעשה רגיש יותר, מאבד מההגנה הטבעית שלו, הרכות והברק שלו והופך שביר וחסר חיים.

בתהליך ייבוש השיער נגרם נזק לקטיקולה - השכבה שעוטפת את השיער ומגינה עליו ולמלט הבין תאי – הליפידים, אשר מגנים על השיער ושומרים על החוזק והעמידות שלו. בנוסף, סיב השערה מאבד פרוטאינים (חלבונים) וליפידים (שומנים) וכדי להזין את סיב השערה, השיער זקוק למתן לחות אשר תספק לו את החומרים שאיבד: החזרת איזון הפרוטאינים בשיער ושימור הליפידים.

קרסטס פריז, מותג המתמחה במוצרי טיפול וטיפוח יוקרתיים לשיער, מציג את סובלימטור ג'ור, קרם לחות לשימוש יומיומי לשיער יבש ללא שטיפה. סובלימטור ג'ור מעניק את הפתרון המושלם לנשים בעלות שיער יבש. בעזרת הטכנולוגיה החדשנית של קרסטס פריז הוא מעניק הזנה עמוקה ואינטנסיבית של סיב השערה מהשורש ועד לקצה ומסייע בעיצוב השיער במהלך היום.

הקרם מועשר ברכיבים כגון: פרוטאין חיטה שעבר הידרוליזציה, המאפשר חדירה מיידית ועמוקה של המרכיבים הפעילים על פני השערה, מחזק את סיבי הקרטין בשערה ומעניק הזנה עמוקה לשיער מבלי להכביד עליו; סיליקון – בעל פעולה הידרופובית, המאפשרת שמירה על הליפידים (שומנים) בסיב השערה. הסיליקון מונע את התייבשות השיער, מעניק תחושה רכה ומשיית ומסייע בשליטה וחוזק בפריזים; ומסנני קרינה – מונעים את חימצון השיער ומעניקים הגנה יומיומית לשיער.

אריזת המוצר עוצבה במיוחד לנשיאה בתיק, כך שניתן לחדש את השימוש מספר פעמים ביום.

תכולה: 150 מ"ל
מחיר: 97 ₪

צילום: מוטי פישביין

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails