מגזין ה-WWD שמכונה לעיתים 'תנ"ך האופנה', הכתיר את הבושם "WOMANITY" (וומאנטי) של מעצב האופנה טיירי מוגלר, כמוצר פורץ דרך בבישום לשנת 2010.
WOMANITY מבית טיירי מוגלר, מגלם בתוכו מטמורפוזה בדימוי העצמי של נשים כאוכלוסיה. הוא מייצג את המעבר מכוח של אישה לכוח של נשים כאבוקה אחת, ובכך מדגיש את עלייתה של המודעות הנשית החדשה.
המגזין WWD משמש כקול סמכותי לקודי אופנה ויופי בינלאומיים. בראש ובראשונה, WWD מחויב לספק איזון של החדשות ושל מגמות האופנה לנשים, שהן מפתח הקוראים המסורים של המגזין. ככל ששוק האופנה והיופי הבינלאומיים הופך יותר מסובך הצורך במידע שוטף הופך חריף יותר. המגזין משתדל לענות על צורך זה ולדאוג לכיסוי נמרץ ורחב של התחום.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה