יום שישי, 26 בנובמבר 2010

אשה אשה!

Womanity Visual

אם תשאלו את האנשים הקרובים לי, מהו הניחוח המזוהה איתי ביותר, סביר להניח שהם יגידו לכם, ישר ומבלי להסס, שמדובר בבושם Alien ("אליין") מבית המעצב הצרפתי טיירי מוגלר. כמעט בכל מקום בו אני נמצאת – בעבודה, בסיבוב קניות בחנויות, מעליות, תחנות דלק וכיוצ"ב – אני תמיד נשאלת בסקרנות "מה זה הבושם הנפלא הזה?"... לכן, לא היתה שמחה ממני כאשר הוזמנתי בתחילת החודש להשקת הבושם החדש של מוגלר - מאורע גדול בפני עצמו, לאור העובדה שמי שעוקב אחרי יצירותיו של מוגלר, יודע שהוא נוהג להשיק בושם אחת לכמה שנים בלבד.

02112010300 צילום: לם וליץ סטודיו

אירוע ההשקה התקיים ב"קומה הרביעית" בתל-אביב, כשכרזות הפרסום של הבושם מקשטות את המקום מכל עבר. כקישוט המרכזי של האירוע תיפקד לא אחר מסיריל ג'אה (Cyrille Jahin), המשמש בימים כתיקונם כמנהל ההדרכה הבינלאומי של בשמי מוגלר. לדבריו, הבושם החדש מיועד להצטרף למסורת הניחוחות האחרים של מוגלר, הנחשבים לרבי-מכר מובילים בעולם. סיריל, בעל המבטא הצרפתי והסקסי, מדבר באהבה ובתשוקה על הבושם, משל היתה זו יצירת אומנות נדירה ועדינה.

149622_10150097974304289_655164288_7079883_83502_nסיריל, הו סיריל… (צילום: לם וליץ סטודיו)

בעצם, הוא די צודק... אבל לפני שנמשיך הלאה, בואו נדבר רגע על שמו של הבושם ש"לשמו התכנסנו" – משחק המילים כאן הוא לא מקרי: למעשה, השם Womanity נוצר ע"י מוגלר משילוב המילים Woman (אשה) ו- Humanity (אנושיות). על-פי מוגלר, הוא מגלם בתוכו מטמורפוזה בדימוי העצמי של נשים כאוכלוסיה. הוא מייצג את המעבר מכוח של אישה לכוח של נשים כאבוקה אחת, ובכך מדגיש את עלייתה של המודעות הנשית החדשה. אני חושבת, שהסרטון הבא מתאר זאת בצורה נפלאה:

הבושם החדש מהווה, למעשה, המשך ישיר לאתר האינטרנט הבינלאומי שהשיק מוגלר בתחילת השנה, אתר המזמין אליו נשים מרחבי העולם לדבר על התענוגות הכרוכים בלהיות אישה וחשוב מכך – מקום להתאגד בו יחדיו לכדי קהילה חזקה ואיתנה, בה עולה השלם על סך חלקיו.

טיירי מוגלר (כמו טיירי מוגלר) יצר בושם בסגנון הכה אופייני לו – סטייל ה"בואו נעשה משהו שונה ויוצא דופן": הניחוח, הבנוי משלושה תווים מרכזיים, הינו שילוב ראוותני של מתוק ומלוח. שניים מהתווים בניחוח שייכים לפרי התאנה (ניחוח מתוק) ולעץ התאנה (ניחוח קטורתי-משהו) – תווים נחמדים מאד דווקא, אבל מה שעושה את כל ההבדל טמון בעצם בתו השלישי – הקוויאר.

1

כן, כן – קוויאר. אבל שלא תבינו לא נכון - למרות האסוציאציה שזה מעלה, אין בתו הזה ולו דבר אחד "פישי"! מדובר כאן בניחוח מלוח ומשכר מעט. בגדול, אם להיות כנה, יש בו משהו מוגזם באופן סקסי. אם גם אתן נמנות על מעריצות בשמי מוגלר, סביר להניח, שתאהבו את הבושם המלא אישיות הזה. הניגודים המעניינים בו מספרים סיפורים רבים, בדיוק כמו כל אישה שעוטה לעורה את הניחוח מפיצה ניחוח חדש, המספר את הסיפור האישי שלה. מוגלר טוען, כי הבושם בא לסמל התחדשות והוא מאפשר לכל אישה לראות את עצמה דרך השוני שלה.

הבושם מגיע בבקבוק מעוצב, יפייפה ואופנתי, העשוי משילוב של זכוכית וניקל עם מוטיבים שבטיים. צורתו כגוף מוארך בעל בסיס אובאלי. פס העיטור לצידו נראה כמעין תכשיט התואם לעיטור, המהווה סמל של חיבור, מעגל ואחדות. גם השרשרת המחברת את פס העיטור והטבעת, באה להדגיש את החיבור, השיתוף והסולידאריות - הערכים אותם משקף הבושם.
בהמשך לגישה של מוגלר, המשלבת אקולוגיה וחיסכון, גם הבקבוק של Womanity עשוי ממקור אקולוגי וניתן למילוי מחדש (refillable), מה שהופך אותו למשאב שניתן לחדשו לנצח. כמו כן, קופסת הקרטון הינה ממוחזרת וניתנת למחזור ועל כך, ללא ספק, מגיע למוגלר שאפו אחד גדול !!!

womanity3

בכלל, נראה שמוגלר זוכה בתקופה האחרונה לעדנה מחודשת, כנראה בעיקר הודות לדור החדש של חסידיו, הכולל בין השאר את ביונסה וליידי גאגא. בל נשכח גם, שהבגדים המעוצבים שלו תפסו מקום מרכזי בסרט הקולנוע שובר הקופות של השנה- "סקס והעיר הגדולה 2"...

Anyway, הבושם החדש מגיע בגדלים של 30 מ"ל (276 ₪), 50 מ"ל (392 ₪) ו-80 מ"ל (497 ₪) – כולם בגרסת ספריי א.ד.פ. וכאמור ניתנים למילוי חוזר (אריזת מילוי של 50 מ"ל תעלה לכן 276 ₪).
בנוסף, הבושם משווק עם סדרת מוצרים נילווים הכוללת: תחליב גוף מבושם (200 מ"ל – 196 ₪), קרם גוף מבושם (200 מ"ל - 231 ₪) וספריי דאודורנט מבושם (100 מ"ל - 181 ₪).

02112010299 הבושם והמוצרים הנילווים

להשיג בחנויות המורשות של טיירי מוגלר, ברשתות הפארם וברשת אפריל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails