יום רביעי, 3 בנובמבר 2010

העור שלנו זקוק למים!!!

עור הפנים שלנו מאבד כ-70% מכמות המים שלו ובכל שנה ישנה ירידה נוספת של כ-10% נוספים כתוצאה מנזקי השמש, האוויר והסביבה. התוצאה של איבוד מים גורמת לעור הפנים להראות מקומט יותר, פחות מוצק ועם נטייה להיסדק.

מעבדות חברת "כריסטינה" יצרו פריצת דרך מדעית, המאפשרת לחומרים הפעילים בערכת Moisture Fusion לטפל בכל ההיבטים של איבוד המים מעור הפנים, תהליכי הזדקנות העור, הזנתו והגברת הלחות.

Moisture Fusion

ערכת Moisture Fusion מסדרת Forever Young מכילה קרם לחות וסרום המועשרים ב:

clip_image001 פפטיד (HA PEPTIDE) חדשני השומר על מוצקות וגמישות העור ועוזר להילחם בתופעה של עור נפול. פפטיד זה אחראי על עידוד הסיבים ליצור חומצה הילאורונית בצורה עצמאית, בשכבות הפנימיות בעור - תהליך חשוב לשמירה על סיבי קולגן ואלסטין תקינים.

clip_image001[1] חומצה היאלורונית מקור השם חומצה היאלורונית הינו בלטינית – "זכוכית שקופה". המולקולה של החומצה היא מעין "ספוג מולקולרי", הקושר פי 1000 מכמות המים ובכך עוזר להגמיש, למתוח, למלא ולהעניק לעור מראה בריא וצעיר יותר. בנוסף היא מונעת את פירוקם של סיבי קולגן ואלסטין ושומרת על גמישותם ובכך מעודדת יצור טבעי של קולגן חדש – דבר המעניק נפח לעור.
החומצה ההילאורונית מיוצרת כיום במבנה מולקולרי בטכנולוגיית ננו מתקדמת – אחד מהפיתוחים הביוטכנולוגיים המתקדמים בתחום הרפואה האסתטית והדרמטולוגיה. בזכות הטכנולוגיה, מצליחה החומצה ההיאלורונית לחדור אל תוך שכבת האפידרמיס, למלא את העור בלחות ובמים הנחוצים לו, ובו זמנית למנוע את אובדן המים הטבעי המתרחש במהלך השנים. התוצאה: עור חלק, גמיש ומלא חיים.

ערכת Moisture Fusion מכילה:

Moisture Fusion Serum סרום המועשר בפפטיד חדשני, החודר לשכבות העמוקות של העור ומעודד את ייצור החומצה היאלורונית, שמתמעט באופן טבעי עם התבגרותו של העור (תכולה: 30 מ"ל).

fy_moisture_fusion_serum

Moisture Fusion Cream – קרם מרוכז במרקם קליל, מועשר בחומצה הילאורונית ותרכובת חדשנית של לחותנים, המעניקים לעור לחות אופטימלית ומשפרים את גמישותו ומוצקותו (תכולה: 50 מ"ל).

fy_moisture_fusion_cream

השילוב בין הפורמולות המתקדמות מחדש את מלאי הלחות בעור, מאט את תהליך הזדקנות העור, מגביר את גמישותו ומוצקותו ומשפר את נפחו ומרקמו. כמו כן, מסייע לעור בתהליך הבניה מחדש של התאים ומעצים את יכולת ההתגוננות של מערכות ההגנה שבעור מפני מזיקים חיצוניים.

מחיר הערכה: 580 ₪.
ניתן להשיג אצל הקוסמטיקאיות המובחרות ברחבי הארץ, או בטלפון 03-7524488.
לאתר החברה: http://www.christina.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails