יום שני, 8 בנובמבר 2010

לק לכל מצב רוח

פוסט אורח מאת מירית בראל

ColorID2_marina_banner

בדומה לפרטי אופנה ואקססוריז, גם הלק תפס את מקומו כבעל חשיבות במלתחה הנשית היום-יומית. בחירת גוון הלק אינה עניין של מה בכך ויש לה השפעה על מצב הרוח שלנו ולהפך. הגוון הנבחר יהיה בהתאמה ל"מוד" בו אנו נמצאות ואף בעל קשר הדוק לתכונות אופי אישיות. כאשר אנו שמחות ובמצב רוח מרומם, קרוב לוודאי שנבחר בגוונים חמים תוססים וקצביים ולעומת זאת, גוונים קרים מתאימים יותר להרגשת איפוק, ריחוק וסולידיות רגועה. אז רגע לפני שאת בוחרת את גוון הלק שלך, תביני שיש מאחורי הבחירה עולם שלם של רגשות ותחושות.

חברות הלקים המובילות בעולם מפתחות קולקציות ופלטות גוונים ומשיקות כאלה 4 פעמים בשנה בכל עונה מתחלפת. גווני הלק כוללים טרנדים אופנתיים בהתאמה למגמות השולטות והעדכניות בעולם. כמו כן, בכל קולקציה יש מגוון של צבעים על מנת שכל אחת מאיתנו תוכל לבחור את הגוון המתאים לה בכל רגע נתון.

צבע הלק הפופולארי ביותר הוא האדום, גוון נשי המסמל דברים שונים, כשהוא מוצע בדרגות כהות ובתת-גוון שונה. כשהוא עז ובוהק הוא מרמז על אהבה סוערת, כשהוא בגוון כהה יותר, מסמל תאווה ותשוקה ואילו גווניו הקרים כגון אדום ארגמן כהה נוטים לסמל מצב רוח דרמטי.

נשים הנוטות למרוח את הצבע הורוד מחוברות לעולם הילדות האופטימי. לעומת הוורוד הילדותי, נשים בוגרות יותר יבחרו את הגוון הסגול, צבע המשדר אלגנטיות. נשים המתחברות לצבע הסגול על כל גווניו הן דמויות אהובות ונאהבות. הן צורכות תשומת לב וצמאות לסביבה אוהבת. סדרת הלקים שהוציאה החברה הניו יורקית COLOR CLUB העונה לשם "REBAL" ופונה לנשים עצמאיות ובוגרות, כוללת שני גווני סגול למצב רוח מתוחכם.

קולקצייה

אם בחרת להתהדר בגוון כחול-רויאל המזוהה עם הצבעים הקרים, יש סיכוי טוב שאת מרגישה דכדוך קל וצורך לתפוס מרחק מהסובבים אותך. לעומת זאת, אם בחרת בגווני התכלת המזוהים עם תקווה ואופטימיות, את יומך מלוות תחושות של שלווה ורוגע. גוונים פסטליים נוספים ניתן למצוא בקולקציית הסתיו של חברת CHIC למצב רוח רגוע ושלו.

TLV

צהב וכתום הם גוונים חמים, המתאימים לימים קופצניים ועליזים. נשים הנוטות להתחבר לגוונים הללו הן בעלות חדוות היצירה, אמניות או כאלה העוסקות בעבודת כפיים ומלאכת יד. את שני הגוונים הללו ניתן למצוא בקולקציית הלקים של חברת הטיפוח האמריקאית ORLY, העונה לשם "פלסטיק פנטסטיק" והמאגדת בתוכה 6 גוונים חמים. גווני הכתום מתחברים לשפע בדומה לגווניי הזהב והם מסמלים בעיקר חיוניות ונעורים.

פלסטיק פנטסטיק

בחירה בצבע השחור מעידה על צבע בוגר ואלגנטי. הוא בטוח ונוכח ומשדר נכבדות. בלתי מתפשר!

20100114220132

רגע לפני שאת בוחרת את הגוון שיקשט את ציפורנייך, אל לך לשכוח את גוון עור כפות הידיים המשמש פרמטר חשוב בבחירת הצבע. בישראל, הרוב המכריע של הנשים הן בעלות תת-גוון צהבהב. על מנת ליצור מראה מרשים, נבחר צבעים המנוגדים לגוון עור זה כגון בורדו, ורוד, סגול, אדום ולמעיזות גם כחול. דרגות הכהות של הלקים ישתנו בהתאם לרמת כהות העור.

עכשיו, כל מה שעלייך לעושת הוא להחליט באיזה מצב רוח את ובהתאם לכך לבחור את הגוון התואם...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails