יום רביעי, 3 בנובמבר 2010

GARNIER מציג את Pure Active ExfoBrusher - מברשת ראשונה מסוגה לניקוי עמוק וטיפול בפגמי עור

exfo brusher wash garnier 69.99 ₪מוטי פישביין

תחום הגאדג'טים כבר אינו נחלת עולם הטכנולוגיה בלבד. מעבדות גרנייה מציגות תכשיר ניקוי באריזה חדשנית, השואב השראה מתחום הגאדג'טים: פיור אקטיב אקספוברשר - מברשת ייחודית ורכה לקילוף עדין של תאי העור ולטיפול בפגמי עור.

פיור אקטיב אקספוברשר הינו תכשיר ניקוי רב עוצמה לעור הפנים, המוגש באריזה עם ראש מברשת המסייעת בניקוי עמוק ויסודי, הסרה של לכלוך ותאי עור מתים וטיפול בפגמי עור.
המברשת המהפכנית מורכבת מ- 170 מיקרו סיבים רכים וגמישים באורך 8 מ"מ, המסייעים בניקוי יעיל ועדין, גם באזורים הפחות נגישים (צידי האף, לדוגמא). המברשת רכה, נוחה לאחיזה, בעלת עיצוב גיאומטרי מדויק ונוח לשימוש.

תכשיר הניקוי פיור אקטיב אקספוברשר מכיל נוסחה המועשרת בחומצה סליצילית - רכיב פעיל בריכוז של 2% המסייע בטיהור וניקוי עור הפנים ומטפל בפגמי עור הנוצרים עקב ייצור עודף של סבום (שומן); וב- HerbaRepair - רכיב פעיל טבעי המופק מ- Vaccinium myrtillus, הידוע בתכונותיו כמסייע בהתחדשות העור.

המברשת החדשנית של פיור אקטיב אקספוברשר פועלת בשני מישורים חשובים: שלב הניקוי - שלב חיוני הנועד לטהר את העור ולטפל בפגמי עור ושלב הקילוף - שלב חיוני לתיקון וחידוש העור, המאיץ את תחלופת התאים. התוצאה: עור הפנים הופך נקי וטהור יותר באופן מיידי, פגמי העור מטשטשים וגוון העור נראה אחיד יותר.

במהלך נובמבר 2010 Pure Active ExfoBrusher יימכר במחיר מבצע מיוחד - 34.99 ₪ בלבד במקום 69.99 ₪ !!!
את מוצרי גרנייה ניתן להשיג ברשת סופר פארם, ניו-פארם, המשביר לצרכן, H&O, אפריל, מגה, שופרסל ובפרפומריות הנבחרות.

תגובה 1:

  1. 1. אני משתמש בתכשיר הזה כבר כמה ימים ואני רואה שינוי ענקי בפנים שלי, לא היו לי כ"כ הרבה פצעים אבל התכשיר התחיל להוריד לי את כולם ונתן לי ברק לפנים.
    2. אפשר להשתמש בתכשיר על הגב והכתפיים?

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails