יום חמישי, 18 בנובמבר 2010

Clarins – קולקציית NEO Pastels (אביב 2011)

קלרינס חוגגת את האביב עם קולקציה בגווני פסטל עדינים למראה רומנטי: מראה טבעי, אלגנטי, ללא גיל – מראה ה"ניאו פסטל". העור בהיר ונקי, השפתיים בגוונים טבעיים והעיניים עטופות בגוונים פסטליים רכים.

בקולקציה ניתן למצוא 6 סמקים זוגיים יפייפיים (Blush Prodige) שיכנסו לליין הקבוע של המותג. כל סומק בנוי משני מרקמים: מאט (לעיצוב הפנים) ומבריק (ללחיים). הטקסטורה החדשה שלהם עם הפיגמנטים המינרליים ותמציות הצמחים (כמו אבקת במבוק ותמציות עגבניה) מעניקים לעור מראה קורן. הסומק מגיע באריזה שיקית עם מראה גדולה ומברשת באיכות מעולה.

הגוונים הם:
· 01 - Lovely Rose
· 02 - Soft Peach
· 03 - Miami Pink
· 04 - coral sunset
· 05 – rosewood
· 06 - spiced mocha

סמקים

עוד בקולקציה:

Lisse Minute Comblant Concentrate
בשנת 2006 יצרה קלרינס סערה בתעשיית היופי כשהשיקה את הצנצנת האדומה הקטנה עם הפריימר המדהים שמחליק את העור, מטשטש קמטוטים ומהווה בסיס נפלא לאיפור שמונח מעליו. כעת הפריימר הנפלא הזה מגיע בצורת עט קסמים עם מרקם מועשר בדרמקסיל – המחליק קמטוטים באופן מיידי ומעניק לעור מראה אחיד.

Lisse-MinuteConcentrComblantAnti-RidesFerm

Palette Yeux Neo Pastels – פלטה במהדורה מוגבלת, הכוללת 6 צלליות בגוונים עדינים של חום, ורוד וסגול, יחד עם אייליינר (ג'ל?) שחור.

palette-01

Hydra Rouge Nude SPF 6 – ליפסטיקים עשירים בחומרי הזנה ולחות, המגינים על השפתיים, משקמים אותם ומעניקים להם ברק. השפתונים מכילים 25% חומרי טיפוח כמו חמאת מנגו, חמאת שיאה, ויטמין A ו-E ועוד. השפתונים מגיעים בארבעה גוונים טבעיים:
· 01 - nude rose
· 02 - nude coral
· 03 - beige nude
· 04 - nude caramel

שפתונים

Joli Rouge Brilliant – שפתונים בשלושה גוונים חדשים.

Jolirougeslipsticks

הקולקציה תושק (בחו"ל) בתחילת פברואר 2011.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails