יום שישי, 19 בנובמבר 2010

נסיעת מבחן: מייקאפ TEINT MIRACLE של LANCÔME

DSCF2256

לאחר 10 שנות מחקר ו-7 פטנטים משיקה לנקום את TEINT MIRACLE ("טאן מירקל") - מייקאפ חדש וראשון מסוגו, למראה עור קורן ומואר באופן טבעי, המעניק מראה עור מושלם. בעוד שמייקאפים מסורתיים אחרים "עובדים" על פני השטח של העור בעזרת פיגמנטים שונים, ה"טאן מירקל" של לנקום הינו בעל מרכיבים חדשים, המסייעים לו בקליטה ושבירה של קרני האור. עם פי 10 פחות חומרי מילוי אטומים המאפשרים לעור לנשום וכ- 40% מים טהורים, המייקאפ מבטיח ליצור מראה עור אחיד ומושלם ולשחזר את האור הטבעי שלו.

DSCF2258

המייקאפ מגיע בבקבוק משאבה מזכוכית בעיצוב אלגנטי, כמעט כמו בקבוק של בושם.

 DSCF2260

DSCF2263

אהבתי גם את הפקק ה"קריסטלי" שלו ,עם ציור הורד – הסמל של המותג.

DSCF2261

לחיצה על המשאבה מוציאה כמות מדודה של חומר, המספיקה לשימוש על כל שטח הפנים. יחד עם זאת, המשאבה מאפשרת שליטה בכמות החומר הרצויה לשימוש. גם הפן ההיגייני כאן מוסיף למוצר נקודות נוספות מבחינתי, בדיוק כמו העובדה שהוא מכיל SPF15 להגנה מפני הקרניים המזיקות של השמש.

DSCF2264

כמות המים המרובה המצויה בהרכבו של המייקאפ, ניכרת בהחלט במרקם המיימי שלו. גם תמצית הורדים שנמצאת בין מרכיביו, מוסיפה לו ניחוח נעים מאוד.

את המייקאפ הנחתי מעל קרם לחות, ללא פריימר. המריחה התבצעה בצורה חלקה מאוד, בקלות ובמהירות. אגב, הנחתי אותו באמצעות האצבעות, אבל גם עם מברשת זה עובד מצויין. בעונה זו, עם המזג האוויר הנוכחי, העור שלי יבש מעט ונראה היה שהוא מקבל בשקיקה את הלחות הנוספת שבמיייקאפ. למעשה, מאז שהתחלתי להשתמש בו, נראה שעור פני נהיה חלק ונעים יותר למגע (אחרת, אני לא מוצאת הסבר משכנע לעובדה שאני מוצאת עצמי מלטפת את לחיי כל הזמן, סתם כך מבלי לשים לב וללא סיבה מיוחדת...).

לפני- ללא מייקאפ

אחרי - עם המייקאפ

למרות מרקמו הקליל, הכיסוי המתקבל הינו בינוני וניתן לבניה. המראה אכן נראה טבעי כמובטח, והוא אף הצליח לטשטש את כתמי הפיגמנטציה שלי. למרות שקשה להתרשם מהצילום העצמי (הדי עלוב, יש לומר), העור אכן נראה מבריק וקורן-משהו, מעין מראה בריא כזה. התחושה - קלה, נינוחה ונעימה, ממש כמו עור שני (כל-כך קלה, עד ששכחתי שהנחתי עלי את המייקאפ לצורך הצילום לפוסט, והלכתי לישון איתו בלילה).

המייקאפ מגיע בחמישה גוונים שונים, רובם על-בסיס ורוד. הגוון שהתאים לי יותר מהכל הינו 03 (לצורך ההשוואה, אני NC20 ב-MAC).

המחיר: 235 ₪ (ל-30 מ"ל) – אמנם לא זול במיוחד, אבל בהחלט יותר מסביר למוצר איכותי שכמותו.

לסיכום, בשתי מילים: אני מאוהבת !!!

אגב, יחד עם המייקאפ השיקה לנקום את Teint Miracle multi lights touch corrector - עט מברשת מתקן עם SPF15, המכיל אף הוא את אותה הטכנולוגיה עליה מבוסס המייקאפ. העט המתקן מיועד לשימוש נקודתי בלבד: להארה של נק' בפנים ו/או להחלקה ותיקון של קווי מיתאר (כהויות תחת העיניים, גשר האף ומסביב לשפתיים).
העט מגיע ב- 3 גוונים ומחירו 200 ₪ (מכיל: 2.5 מ"ל).

את שני המוצרים ניתן להשיג בסופר-פארם, המשביר לצרכן, ניו-פארם, אפריל ובפרפומריות מובחרות.

4 תגובות:

  1. אחלה סקירה...אבל אני עדיין לא בטוחה אם לנקום עושים ניסויים בבעלי חיים או לא?

    השבמחק
  2. גם אני אשמח לדעת.. מעניין אם בתמונה שלך ה בדיוק צבע העור שלך הוא שהוא נראה יותר בהיר בתמונה מאשר במציאות? העור שלי מאוד בהיר עם נמשים, ואדמומיות, וגם שומני באזור הטי תא חושבת שיתאים?

    השבמחק
  3. איך באמת המייקאפ אחרי מספר שימושים בו?
    אשמח לפירוט..

    השבמחק
  4. vivacite, הצילום שלי נעשה ללא פלאש, באור יום. כמו שציינתי בפוסט, לצורך ההשוואה אני NC20 ב-MAC (ו"פרסקו" בדאבל וור של אסתי לאודר).
    איריס, גם אחרי שבועיים של שימוש אני עדיין חושבת שהוא מעולה. בנוסף, שמתי לב לכך שהעור שלי השתפר מאד ונעשה הרבה יותר נעים וגמיש, גם כאשר הוא אינו מכוסה במייקאפ. אני מניחה, שזה כתוצאה מכמות המים המרובה שיש במוצר שנספגת בעור.
    שבוע טוב לכן!

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails