יום שבת, 27 בנובמבר 2010

תודה!

photo_12922_20100224 צילום: .Felixco, Inc

ברוח חג ההודיה הנוצרי החל בימים אלו, אני רוצה לפנות אליכם – קוראי הנאמנים, ולהודות לכם על שביקרתם בבלוג, קראתם את הפוסטים שלי, הגבתם, שלחתם מיילים, הצעתם לי חברות בפייסבוק, נרשמתם כמנויים (ומידי פעם גם הקלקתם על הפרסומות...). רק בגללכם הבלוג הפך להיות מה שהוא היום. תודה!

כדי להביע את תודתי, אני מציעה שי קטן וצנוע שיוגרל בין כל המנויים והעוקבים של הבלוג: חבילה קטנה, הכוללת את 12 הפריטים הבאים:
- קרם יום לפנים של חברת "אורגניקס" (30 מ"ל)
- קרם עיניים של "הרבלייף" (15 מ"ל)
- קרם גוף להזנה אינטנסיבית ולשיקום העור של "גרנייה" (50 מ"ל)
- צללית של "CHIC" בגוון "ירוק פראי 106"
- צללית של "קרליין" בגוון "Dark Purple 200"
- שפתון מסדרת קולור סנסשיונאל של "מייבלין ניו-יורק" בגוון "Crazy Pink 180"
- גלוס מסדרת קולור סנסשיונאל קרים גלוס של "מייבלין ניו-יורק" בגוון "Cashmere Rose 105"
- מסקרה Double Twist של "רבלון" בגוון "Blackest Black 01"
- פיגמנט של MAC בגוון "Naval Blue" (גודל מוקטן)
- פריימר "פוטופיניש" של סמאשבוקס (גודל מוקטן – 7.1 מ"ל)
- סבון פנים של "GIGI" (גודל מוקטן – 15 מ"ל)
- מסיכה לפנים של "GIGI" (גודל מוקטן – 15 מ"ל)
- בושם "פריזיאן" של "איב סן לורן" (גודל מוקטן - 7.5 מ"ל)

DSCF2325

כאמור, החבילה תוגרל בין כל המנויים והעוקבים של הבלוג. מי שעוד לא נרשם כמנוי ורוצה להשתתף בהגרלה, מוזמן לעשות זאת דרך האפליקציה המתאימה, המופיעה בבר השמאלי של הבלוג.

ההגרלה תתקיים ב-5 בדצמבר 2010, בחצות. הודעה תשלח לזוכה המאושר/ת בסמוך לכך, הן באמצעות המייל והן באמצעות פרסום בבלוג. הזוכה י/תתבקש להשיב במייל חוזר עם פרטיו/ה המדוייקים, כולל כתובת למשלוח החבילה. במידה ולא אקבל את פרטי הזוכה בתוך 7 ימים, החבילה תועמד באופן מיידי להגרלה חוזרת בין שאר המנויים.

בהצלחה לכולם!

25 תגובות:

  1. וואו! איזו הגרלה שווה וכיפית :)

    השבמחק
  2. נרשמתי כמנוייה :-)

    איזה כייף!

    השבמחק
  3. איזו הגרלה מהממת! ותודה לך שיש לך כזה בלוג מושקע ומעודכן :)
    אני רשומה לעדכונים במייל. זה נחשב?

    השבמחק
  4. ליפגלוסית, עדכונים במייל - זה בהחלט נחשב!

    השבמחק
  5. בהחלט הגרלה שווה ומלאה בכל טוב! :)

    המון תודה לך על הבלוג הנפלא, נהנת להיות מנויה שלו כבר מזמן.... :)

    השבמחק
  6. כיסיתי את כל האפשרויות, עכשיו אני רשומה גם במייל וגם כאן. יישר כוח על הדבקות במטרה והעשייה המושקעת והמלמדת.
    נו, ברור, שאני גם רוצה לזכות בהגרלה :)

    השבמחק
  7. אני רשומה לפה?
    אשמח להשתתף בהגרלה ולקרוא את הבלוג באופן קבוע :)

    השבמחק
  8. שלום לך :)
    אני מנויה ממזמן
    רשומה לכל...
    בהחלט הגרלה שווה
    בהצללחה לכולם

    השבמחק
  9. אשמח מאוד לזכות :) שיהיה בהצלחה לכולם וגם לך כמובן....

    השבמחק
  10. ואוו איזו הגרלה מצויינת,בדיוק הדברים שצריך להתחיל שנה חדשה ,נהדרת, ומטופחת :)
    מיכל אנגלנדר
    mikey.e.26@gmail.com

    נרשמתי לבלוג מצפה לראות מה מחכה לנו כאן

    השבמחק
  11. כל הכבוד לך!
    אשמח לזכות :)
    תודה
    הכל בוצע אגב :)

    השבמחק
  12. וואו, שווה ביותר
    ותודה לך, כייף לקרוא אותך. כל הזמן מעניינת :)

    השבמחק
  13. באמת הגרלה שווה..הלוואי שאזכה..

    השבמחק
  14. מגניב מאוד!
    נרשמתי לבלוג :)
    נועה, מייקאפגיקית גאה.

    השבמחק
  15. וואו נשמע מה זה כייף אז גם נרשמתי

    השבמחק
  16. אני עוקבת אחרי הבלוג שלך הרבה זמן,ועכשיו סוף סוף נרשמתי לעדכונים.אולי יתמזל מזלי..

    השבמחק
  17. היי לבנת , רק היום נחשפתי לבלוג שלך , נראה מעניין מאד, אשמח להשתתף בהגרלה , המוצרים נראים מעולים , הגרלה גדולה , בהצלחה ..למי שתיזכה .

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails