יום שלישי, 30 בנובמבר 2010

טרוסרדי מציג: TRUSSARDI INSIDE DELIGHT - ניחוח חדש לנשיות מענגת

500(198)

בית האופנה טרוסרדי משיק בישראל את Trussardi Inside Delight - בושם חדש לנשים, יצירה שנועדה לאישה הנמרצת והאלגנטית, העליזה ומלאת החיים. הבושם בעל הניחוח הרענן, מהווה המשך לסגנון הייחודי והמסקרן, המאפיין כל-כך את בית טרוסרדי.

טרוסרדי נוסד באיטליה ב-1911 כמותג דינמי ויוקרתי וככוח יוצר בתעשיית האופנה העולמית. הוא ידוע בעולם בזכות המצוינות בתעשיית העור המסורתית והשילוב המוצלח בין מסורת וחדשנות.
הבושם Trussardi Inside Delight חושף את הרוח המודרנית של טרוסרדי. בהשראת מעצבים מומחים במלאכת יד, ניתן לחשוף את הקלילות החיננית של האישה.

אלגנטי בכל פרט, החל מטבעת הכסף העוטפת את השקיפות של הבקבוק, דרך הסרט הורוד הנשי הכורך את הצוואר. פריט יוקרתי שכל אישה תנצור ותוקיר.
מתלבש בדיוק לתוך כף היד, עטוף בפסי כסף מאחור ומהצדדים כמו שעון. חזית הבקבוק שקופה כמו חלון המשקיף לעולם ורוד ואלגנטי. להביט דרך הבושם הקורן והצלול בורוד חיוור ולראות את הכיתוב Delight בגב הבקבוק, אשר מרקמו מרמז על הרכות של העור - תזכורת ייחודית למורשת טרוסרדי בתעשיית המבינה עניין בעור היוקרתי.
על הבקבוק בצד השקוף, מוטבעות המילים Trussardi Inside וחותמת המותג כלב הציד בכסף, כסמל תמידי של עידון וסגנון.

בושם טרוסארדי אינסייט דילייט צילום טל טרי (Custom)

הניחוח: פרחי-פירותי, רענן, מודרני, בעל רכות נשית.
ורסיה שהיא חזרה על מרכיביו ההרמוניים, קפה ועץ הטיק, של בשמי טרוסרדי המהווים חותמת קלאסית בבשמי הגבר והאישה. Trussardi Inside Delight קליל יותר, תוויו החזקים של האספרסו הוחלפו בניחוח מסקרן ונשי של פרחי הקפה, המעניקים רמז לפיתוי ונגיעות מענגות של מיסטוריות הכובשים את הלב.
התו העליון נפתח בהתרוממות רוח, עליזה וצלולה עם תווי הקמליה, מגנוליה ולימון. התחלה מרעננת, החושפת לב נשי עם פרחים לבנים, פרחי קפה, פרזיה שקופה ויונק הדבש. בסיס מתמשך עם החמימות של עץ התיק, הארז והמושק היוקרתי המלטף את העור. הרמוניה של רכיבים נדירים אלו, מגלים את האישה הבלתי נשכחת.
תוויו המקוריים והרעננים יוצרים את האיזון המושלם בין הספונטניות והאלגנטיות.

TRUSSARDI-500

מחיר השקה מיוחד: 150 ₪ (או דה טואלט 50 מ"ל)
להשיג ברשתות הסופר פארם, הניו פארם והמשביר לצרכן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails