יום שני, 8 בנובמבר 2010

נעורים ללא גבולות

רשת "APRIL" המשווקת קוסמטיקה סלקטיבית, משיקה בלעדית את NO LIMIT (נעורים ללא גבולות) - קרם טיפולי לשימור נעורי עור הפנים מבית הקוסמטיקה הצרפתי STENDHAL ("סטנדל"). התכשיר החדש מציע 2 טיפולי "אקסטרים" במוצר דו-צדדי אחד, גם ליום וגם ללילה, גם למילוי הפנים וגם לפיסולם. הקרם פותח במעבדות המחקר והפיתוח המתקדמות ומייצג מוצר "הייטקי" בהשראת תחומי הדרמטולוגיה והפלסטיקה.

1

כאמור, הקרם הטיפולי החדשני מוצע במיכל דו-צדדי אלגנטי, המכיל 2 מוצרים פורצי דרך בשתי נוסחאות שונות בשני צבעים: שחור ולבן, לשימוש משולב בבוקר ובערב. 2 הנוסחאות הינן ייעודיות ובלתי נפרדות:
1. נוסחא ממלאת - למילוי ושמירת הנפח באזור עצמות הלחיים. מיועדת לשימוש בחלק העליון של הפנים.
2. נוסחא מפסלת - להדגשת וחיטוב מסגרת הפנים. מיועדת לאזור התחתון של הפנים.

בחברת "סטנדל" פיצחו את הפסיפס של הפנים והתאימו לכל איזור נוסחא ייחודית משלו. תאי הפנים שלנו מסודרים במקבצים היוצרים פסיפס (MOSAIC), שנתון לשינויים לאורך ציר הזמן. מתברר במפתיע, כי כמות תאי השומן בפנים אינה פוחתת עם הגיל, אלא צונחת מעצמות הלחיים לכיוון הסנטר ויוצרת מראה רפוי. על מנת להילחם בתופעה זו, יש צורך לשמור על נפח עצמות הלחיים ולחטב את קו הלסת והסנטר במקביל - על כך עונות 2 הנוסחאות בתכשיר המשולב.

הטיפול הממלא הינו קרם בצבע שחור, הנספג במהירות ואינו מותיר משקע או גוון. מרכיביו העיקריים: המטיט (מכונה גם "היהלום השחור") - המעניק את הצבע הייחודי לקרם בעל המרקם העשיר, מגביר את ייצור הקולגן ומעניק נפח; סנגולין - תמצית עץ הבאובב ופרח ממשפחת היקינטון המעכבים את חילוף החומרים בתאים ומסייעים באגירת שומן, למילוי התאים, ותמצית שמרים וויטמין 3B השומרים על הנפח באזור עצמות הלחיים.

הטיפול המפסל מגיע במרקם יוקרתי בגוון לבן העוטף את העור בטקסטורה עשירה הנספגת בקלות. מרכיביו העיקריים: תמצית אם הפנינה המעניקה לחות ועידון לעור, קפאין, קפסילן ותמצית לוטוס, המגבירים את חילוף החומרים, משחררים תאי שומן ומחטבים את קו הלסת; "פרח אפריקה" acmella spilanthes המכניס את העור לכושר, מחזק ומהדק את רשת הקשרים של העור.

הניחוח עשיר ואלגנטי, בנוי כמו בושם טבעי שמטרתו לענג את החושים בזמן המריחה והוא מכיל תווים של ברגמוט, תפוז, דומדמניות ותפוח המעניקים רעננות, לצד תמציות של איריס, ורד ויסמין.

הקרם מגיע בבקבוק בעיצוב עתידני עם משאבה דו כיוונית. האריזה בצורת גליל שמצידו האחד משאבה לבנה לנוסחה המפסלת ומצידו השני משאבה שחורה לטיפול הממלא.
מידי בוקר וערב, יש למשוח את הקרם השחור למילוי על עצמות הלחיים ובמקביל את הקרם הלבן לפיסול, מאזור הלחיים עד הצוואר.

מחיר: 795 ₪ (תכולה: 20 מ"ל 2X)
להשיג בלעדית ברשת "אפריל".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails