יום רביעי, 10 בנובמבר 2010

ד"ר קליין מציג את הבשורה הבאה: חומר מילוי חדש עמיד עד שנה

stylage

עד היום, ללא ספק, זכינו לראות תוצאות טובות מאוד בהזרקות של חומרי מילוי לקמטים. הבעיה היחידה היתה עמידות החומר לאורך זמן, כך שהתכיפות בין הזרקה להזרקה היתה קצרה יותר. ד"ר דב קליין, מומחה לכירורגיה ורפואה אסתטית, מפיץ לראשונה בשורה חדשה ומבטיחה בישראל, שזכתה כבר להצלחה ברחבי העולם: מדובר בחומר חדש למילוי לקמטים - Stylage (סטילאג'), שנמצא עמיד לאורך כשנה שלמה. הבשורה הגדולה מביאה עמה גם פיתרון לאזורים שעד כה לא נמצא להם פתרון יעיל ממש, כמו: כפות הידיים, אזור המחשוף והצוואר.

מדובר בחומר הזרקה למילוי קמטים ועיצוב הפנים, המבוסס על חומצה היאלורונית בשילוב ייחודי עם אנטי-אוקסידנט טבעי, המסייע לצמצום השפעת הרדיקלים החופשיים, מפחית את סימני האדמומיות והנפיחות שלאחר ההזרקה (עד שכמעט אין עדות לתהליך ההזרקה עצמו) ומאריך את משך תוצאות הטיפול.
לסטילאג' מגוון רחב של מוצרים בעלי דרגות סמיכות ואלסטיות שונות להתאמה מירבית לעומק הקמט ולמיקומו. במילים פשוטות, החומר המוחדר באמצעות מזרק אחד מכיל רכיבים שונים, כאשר כל אחד מהם פועל בעומקים שונים של העור. אגב, אחד מהרכיבים הינו חומר אילחוש מקומי, כך שמלבד דקירה קטנטנה המטופלת לא חשה כאב או חוסר נוחות במהלך הטיפול. תוצאות המילוי טבעיות, מיידיות ובטוחות והכי חשוב - נשמרות לתקופה של 12 חודשים ולפעמים אף יותר.

1 2 3

לפני (משמאל) ואחרי (מימין)

ד"ר דב קליין, מוסר כי: " מדובר בחומר פורץ דרך בתחומו שהוכיח את יעילותו לאחר אלפי התנסויות בו ברחבי העולם. החומר החדש נותן מענה ופתרון לבעיות שהתגלו בעבר עם חומרי המילוי שהוצעו בשוק בהן: נפיחות לאחר ההזרקה, אזורים שלא נמצא להם פתרון יעיל ואלחוש מיוחד שניתן באותה ההזרקה של החומר". עוד מוסיף ד"ר קליין, כי מדובר בפתרון יעיל להצערת מראה עור הפנים, הצוואר והידיים, נשות ישראל שמחפשות תמיד את הדבר הבא בעולם היופי והאסתטיקה ומבקשות לשמור על מראה צעיר ורענן ייהנו מאוד מהטכנולוגיה החדשה.

IMG_5918 (Custom) ד"ר קליין בפעולה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails