יום שני, 29 בנובמבר 2010

הבטטה של סמנתה

סמנתה הקוגרית מ"סקס והעיר הגדולה" בטוחה, שהבטטה הפראית היא המענה האולטימטיבי נגד גלי החום של גיל המעבר. כשהיא רוקחת לעצמה מסכה מהפקעת האכילה ומניחה אותה על פניה, היא מסתמכת, אולי, על מה שידוע זה מכבר ברפואה המשלימה: הבטטה הפראית מכילה סטרואידים, המסייעים ליצירה מלאכותית של ההורמון פרוגסטרון, שמצוי באופן טבעי בגוף האישה.
המחסור בהורמונים הנשיים, כפי שבוודאי יודעת גם סמנתה, גורם לא רק לגלי חום מטרידים אלא גם לירידה חדה בחיוניות העור ובמראה הצעיר שלו. העובדה המדעית הזאת עומדת ביסודה של סדרת מוצרי טיפוח חדשה, natural active care של "אבנובה – רמת הגולן", המתמחה במוצרי קוסמטיקה טבעיים המבוססים על פירות וצמחים מרמת הגולן.

3PACKS%20_%20FRUITS0066

"עם השנים פוחתות רמות האסטרוגן והפרוגסטרון בגוף האשה" מסביר ד"ר עוזי רייס, הביו-כימאי הראשי של חברת "אבנובה". "לצד גלי החום, מתבטא המחסור בהורמונים גם בפגיעה באיכות העור. העור נראה יבש ודק יותר. שילוב של מיצוי הבטטה בתכשיר קוסמטי והחדרתו לשכבה העליונה של העור, בין הקרנית והאפידרמיס, מעביר אותות לתאים להגביר את חילוף החומרים. בזכות פעילות זו, בתוספת רכיבים נוספים ונוגדי חמצון, העור נראה חיוני ויפה יותר". 
מהתהליך מזקין גם עורנו והופך מחוספס ודק יותר, פחות גמיש, יבש וחדיר יותר. מראהו הופך אחיד פחות, בעל קמטוטים וקמטים ולעתים בעל כתמי פיגמנטציה. מעבר לתהליך הטבעי, ישנם גורמים נוספים המשפיעים על מצב העור כמו חשיפה לא מבוקרת לשמש, חשיפה למזג אוויר משתנה ולנזקים סביבתיים כזיהום אוויר, סגנון חיים רווי במתח, תזונה לקויה, עישון וגם שינויים הורמונליים.
חלק מהגורמים הללו גורמים להיווצרות רדיקלים חופשיים המזיקים לאסתטיקה של העור (התקמטותו והזדקנותו בטרם עת) ואף לבריאותו. תכשירי הטיפוח של Avanova Anti-Aging מכילים את ה- Tox Tetra Peptide Formula, המעניקה מענה לנשים בוגרות המתמודדות עם סימני הזמן, מסייעת להן לשקם את מצב העור ולעכב את המשך הזדקנותו. והתוצאה – עור חלק, חיוני ובעל מראה בריא וצעיר.

אבנובה רמת הגולן קוסמטיקה טבעית סדרת אנטי אייגינג צלם יונתן צוקרמן

סדרת AVANOVA ANTI-AGING – כוללת 4 מוצרים:
סרום אינטנסיבי - המחדש את העור ומעניק לו גמישות ורכות קטיפתית. הסרום מהווה בסיס לכל תכשיר טיפוח. הוא מכיל טטרה פפטיד, חומצות אמינו טבעיות המסייעות בהחלקת העור ובשמירה על גמישותו ולחותו. נספג במהירות ומתאים לכל סוגי העור (מחיר: 115 ₪).
קרם לחות אנטי-אייגי'נג יום - המסייע להגנת העור ומפחית קמטים וקמטוטים. שימוש קבוע משפר את מראה העור ומעכב את סימני הגיל. מכיל טטרה פפטיד, חומצות אמינו טבעיות המסייעות בהחלקת העור ובשמירה על גמישותו ולחותו. מתאים במיוחד לעור בוגר למראה צעיר, חלק וזוהר (מחיר: 199 ₪).
קרם לחות מזין אנטי-אייגי'נג לילה - המסייע בהזנת העור ומפחית קמטים וקמטוטים. שימוש קבוע משפר את מראה העור ומעכב את סימני הגיל. מכיל טטרה פפטיד, חומצות אמינו טבעיות המסייעות בהחלקת העור ובשמירה על גמישותו ולחותו. מתאים במיוחד לעור בוגר למראה צעיר וחלק (מחיר: 199 ₪).
קרם עיניים - לטיפול באזור העיניים העדין. מפחית קמטים וקמטוטים, מסייע בהפחתת נפיחויות סביב לעיניים ומעודד את התחדשות התאים. מכיל טטרה פפטיד, חומצות אמינו טבעיות המסייעות בהחלקת העור ובשמירה על גמישותו ולחותו. למראה צעיר ורענן (מחיר: 115 ₪).

מוצרי "אבנובה-רמת הגולן" נמכרים במרכז המבקרים של המפעל באזור התעשייה בני יהודה ברמת הגולן וברשתות עדן טבע מרקט, ניו פארם ובבתי מרקחת מובחרים בכל הארץ. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails