יום ראשון, 21 בנובמבר 2010

ד"ר קליין משיק: קרם צוואר ומחשוף - ULTIMATE CREAM

כל אישה יודעת שלא משנה כמה טיפולים אסתטיים תעבור, יש תמיד אזור אחד שמסגיר את גילה האמיתי - הצוואר. על מנת להקדים תרופה למכה, משיק בימים אלו ד"ר דב קליין את קרם הצוואר והמחשוף - קרם אולטימייט ULTIMATE CREAM NECK AND DECOLLETE. הקרם מעניק לעור הצוואר והמחשוף מראה מתוח, בהיר וכמובן חלק יותר. התכשיר בעל נוסחה פעילה וחדשנית, המבוססת על ננו טכנולוגיה.

קרם צוואר. צילום צחי קליין

הקרם החדש מחזק ומעבה את האפידרמיס ובכך מעניק לעור מראה מורם, מהודק ומוצק. בנוסף, הוא גורם ליצירת גוון אחיד לעור ומפחית פיגמנטציה. עם השימוש בו מתחזק חוסן העור ונוצרת הגנה מפני נזקי הסביבה וגורמי ההזדקנות השונים. הקרם תורם להזנת העור וריכוכו, תוך הגברת הלחות ומניעת יובש. עם השימוש, ניתן לראות שיפור משמעותי במראה הקמטוטים והעור מקבל מרקם רך וחלק.

הקרם מכיל שלל חומרים פעילים ביניהם: תמצית גטוליינים, המופקת מאגוזים ומכילה נוגדי חמצון, מינרלים, חלבונים, מלחים וויטמינים, חלבון שומשום שתורם בפעולת הליפטינג, שמן פשתן שעשיר באומגה 3 ו-6 התורם לחידוש התאים ומכיל אנטיאוקסידנטיים, תמצית רומקס - תמצית טבעית להבהרה והפחתת מראה כתמי שמש, גיל ופיגמנטציה ואלטואין שמרגיע ומרכך את תאי העור, מעניק לחות ומסייע להתחדשות התאים.
הקרם מתאים לכל סוגי העור.

מחיר: 348 ₪ (תכולה: 50 מ"ל)
ניתן להשיג אצל הקוסמטיקאיות שעובדות על פי שיטת ד"ר דב קליין

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails