יום שני, 15 בנובמבר 2010

DECLEOR מציגה את NUTRIDIVINE – העונג שבקירבה לטבע

אחת מכל 5 נשים מעידה, כי היא סובלת מעור יבש. התופעה חוצה גילאים ואינה נחלתן הבלעדית של נשים בוגרות. עור יבש מאופיין בעור, שחלה בו ירידה בכמות ובאיכות הלחות, ירידה בשומנים (ליפידים) בעיקר בשכבת האפידרמיס; שכבת ההגנה של העור מתדלדלת ו"הנכסים" שלו אשר שומרים על חיוניותו ומראהו הרענן מתפרקים ואוזלים.
נשים הסובלות מעור יבש מעידות, כי הן חשות אי נוחות ומתח בעור. הן אינן אוהבות את מראהו הדהוי, את הקמטוטים, הקמטים, החספוס והמראה המגורה של העור שלהן. מדובר באוכלוסיית ענק של נשים בכל גיל ובכל אזור בעולם.

החידוש האחרון בטיפול ובשיקום העור היבש מגיע מחברת דקלאור, המתמחה בפיתוח וייצור מוצרי קוסמטיקה ארומתראפית, המבוססת על מקורות וחומרי גלם מן הטבע.
מחקר סביב כושר ההישרדות והחיות של העץ האפריקאני העתיק באובאב, העלה כי חומרים מסויימים בעץ השרדני ישימים לטיפול משקם ואפקטיבי של העור היבש. דקלאור הוכיחה, כי היכולות של עץ הבאובאב לאצור מים בגזע, יכולים להוות בסיס לפיתוח פתרונות קוסמטיים שיעניקו את החיות, החיוניות והזוהר החיוניים כל כך לעור יבש וחסר חיים.

342000hd

בתוך כך פיתחה החברה את הסדרה הייעודית נוטרידיווין, הכוללת 2 מוצרים:
NUTRIBOOST SOFT CREAM - תחליב בעל מירקם רך, שלא מותיר שמנוניות ונספג בקלות.
NUTRIBOOST ULTRA COCOONING CREAM
- קרם עשיר העוטף את העור ו"חובש" אותו בחבישה מרוכזת אולטרה מזינה. הקרם נספג מהר ואינו מותיר שמנוניות על העור (מיועד לעור יבש מאד).

המוצרים אינם מכילים פראבנים ושמנים מינראליים וכל המרכיבים בהם וחומרי הגלם מופקים ממקורות שבטבע, ביניהם תמציות דבש, שרף, אמנון ותמר, עץ הערבה, אגוזים, ורדים ועוד כל טוב – כולם יחדיו תורמים להזנה מרוכזת ואינטנסיבית של העור, לשמירה על איזון הלחות בו ולאחדות הגוון שלו.
התוצאה: העור רך יותר למגע ולתחושה, הוא מלא בלחות ועמיד בפני התהוות קמטי יובש. העור זוהר בחיוניות, ויטאליות ובריאות.

Nutriboost Soft Cream - המחיר: 476 ₪ (50 מ"ל).
Nutriboost Ultra Cocooning Cream – המחיר: 476 ₪ (50 מ"ל)
להשיג ברשתות הפארם, אפריל והמשביר לצרכן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails