יום שבת, 13 בנובמבר 2010

נסיעת מבחן: ליין צלליות המשי החדש של CARELINE

משהו טוב עובר, ללא ספק, על מותג האיפור "קרליין" שמתחדש לאחרונה במוצרים נפלאים ונראות חדשה ויוקרתית יותר. גם לקראת עונת החורף מתמקד המותג ביצירת מניפת צבעים חדשנית, המסמנת את תחילת השינוי המהפכני שהוא עובר בימים אלה ואמור, לדברי החברה, להגיע לשיאו עד תום השנה.

בימים אלו השיק המותג ליין צלליות חדש, המכיל 6 צלליות במרקם מאט לאיפור העיניים. הצלליות מוצעות בגוונים: סגול עמוק (Dark Purple 200), שחור מעושן (201 Smoky Black), חום-שוקולד (Very Brown 202), ירוק-אפור (203 Green Gray), ורוד בייבי (204 Baby Pink) ובז'-סלמון (Salmon 205).

צלליות-סגור

צלליות-צד אחורי

צלליות-פתוח

הצלליות הינן בעלות מרקם משי, עשיר מאוד בפיגמנט ועמיד לאורך שעות ארוכות מאוד – מה שהפתיע אותי מאוד, לאור העובדה שמדובר כאן במוצר של מותג הנחשב ל"עממי" במחוזותינו.

סווטשים

המרקם של הצלליות רך ונעים למגע, הן נמרחות בקלות ונצמדות היטב לעור. בנוסף, הן אינן יוצרות הצטברויות בקמטוטי העפעף. אגב, טקסטורת הפסים שעל הצללית נשארה כמו שהיא לאחר השימוש (במברשת או אפילו בהעברת אצבע) ומראה הצללית נותר כ"חדש" לחלוטין. אהבתי!

הצלליות מתאימות לשימוש "Wet & Dry" (יבש ורטוב), כך שמתקבל מיגוון רחב של אפשרויות איפור, למשל: מכחול רטוב יהפוך את הצללית לאייליינר עמיד וצבעוני, קווי תיחום תואמים או אפילו איפור סופר מודגש בעל גוונים עזים ועמידים.

המחיר: 55 ₪ (תכולה: 2 גרם) – בהחלט תמורה נאה!

בקיצור: ברגע שאצליח לפרק את הצלליות ולהעבירן לפלטה, הן ללא ספק יעברו לתיק האיפור המקצועי שלי. בינתיים, הן מונחות אחר כבוד על שידת האיפור הפרטית שלי לשימושי האישי !!!

!LIKE! LIKE! LIKE

4 תגובות:

  1. נראות מעניינות, לרב אני אפילו לא בודקת את קרליין.
    אנסה אותן בעקבות ההמלצה שלך :)

    השבמחק
  2. שאלה ללבנת בקשר לקרליין:
    סיקרת פה לא מזמן מייקאפ שלהם שאהבת "ביוג'ניק" ורציתי לדעת האם את עדיין מרוצה ממנו?

    השבמחק
  3. היי אנונימי/ת, אני בהחלט עדיין מרוצה ממנו, אם כי אני חייבת להודות שבימים האחרונים השתמשתי במייקאפ חדש אחר לצורך בחינה שלו - מה שאומר שבקרוב צפוי פוסט "נסיעת מבחן" חדש...

    השבמחק
  4. אההה, נחכה לפוסט על המוצר החדש...

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails