יום שלישי, 23 בנובמבר 2010

לעיניך בלבד

photo_6823_20090614 צילום: Graeme Weatherston

המסקרה – שבלעדיה שום איפור לעולם לא יהיה מושלם - מגיעה במגוון סוגים: מאריכה, מעגלת, מפרידה, מעבה ו/או עמידה. ריכזתי עבורכן כמה מהמסקרות החדשות שהושקו אצלנו לאחרונה:

המותג "אסתי לאודר" מציע את Sumptuous Bold Volume™ Waterproof Mascara - מסקרה עמידה במים בעלת עמידות לטווח ארוך, המספקת הגבהה מיידית למראה ריסים עם נפח וסלסול - הכל הודות לקומפלקס מתוחכם של חומרים, המכיל בין השאר שרף (פולימר בטכנולוגיה מתקדמת) וצירופים פורצי דרך של חומרים שונים, היוצרים שכבה לסוג חדש של מסקרה עמידה במים, שאינה מתפוררת. המסקרה מתאימה לאקלים לח, בריכה, גלישה, גשם ואפילו דמעות.

אסתי לאודר  SUMPTUOUS WATERPROOFמסקרה עמידה במים 150 שח צלם דן לב .jpg

המסקרה הינה בעלת מברשת מעוצבת ומיוחדת, המסרקת את הריסים, מפרידה אותם ומעניקה להם נפח קליל באפקט של 360 מעלות. התוצאה הסופית היא ריסים מלאים, שלא יתפוררו או ימרחו וירגישו רכים וחושניים.
Sumptuous Bold Volume™ Waterproof Mascara אידיאלית אפילו עבור הריסים הדלילים ביותר, נטולת בישום, נבדקה אופטלמולוגית ובטוחה לשימוש לעיניים רגישות ולאלה עם עדשות מגע.
מגיעה בגוונים של חום או שחור.

המחיר: 150 ₪
להשיג בדלפקי אסתי לאודר ברשתות הסופר-פארם, ניו-פארם, המשביר לצרכן, אפריל, בפרפומריות ובבתי המרקחת הנבחרים.

* * *

M.A.C השיקה את HAUTE & NAUGHTY LASH - מסקרה חדשנית ראשונה מסוגה, המכילה 2 אפליקטורים: האחד (ורוד) לקבלת מראה ריסים טבעיים, מוגדרים ומעוצבים ליום יום, והשני (סגול) לקבלת מראה ריסים מלא ודרמטי לערב.

הפורמולה הייחודית מטפחת את הריסים ועמידה בפני נזילות ומריחות.
המסקרה מגיעה בגוון שחור עמוק.

תראו מה שגורדון אספינט מחולל איתה:

המחיר: 99 ₪
להשיג בחנויות M.A.C: קניון רמת אביב, קניון עזריאלי, קניון רננים- רעננה, קניון ערים- כפר סבא, מרכז ממילא- ירושלים, קניון הסיטי- אשדוד, גרנד קניון- חיפה, קיריון- קריית ביאליק וקניון מול הים- אילת

* * *

לכבוד הסתיו, הוסיפה "לנקום" שני גוונים חדשים למשפחת המסקרות בסדרה המעולה HYPNÔSE DRAMA. כידוע, מדובר במסקרה המעבה את הריסים ומעניקה להם מראה דרמטי במיוחד, שלא ניתן לעמוד בפניו.
הגוונים החדשים הם:
Hypnose Drama 02 – גוון חום
Cherry Beading Top Coat 018 – טופ קוט בגוון דובדבן עמוק, עשיר בנצנוצי כסף. מעולה לשילוב עם מסקרת ההיפנוז (במיוחד זו בגוון השחור).

היפנוז דרמה

המחיר: 173 ₪
להשיג בנקודות המכירה של לנקום ברשתות סופר-פארם, המשביר לצרכן, ניו-פארם, אפריל ובפרפומריות מובחרות

* * *

רבלון גאה להציג את "אם כל המסקרות": Double Twist Mascara – מסקרה בעלת מברשת מהפכנית בעלת שני סוגי זיפים, המפרידה, מעבה, מאריכה, מדגישה וצובעת את הריסים.
המסקרה משלבת בין מברשת המסקרה המסורתית, לבין מברשת קשיחה בעלת מסרקת מופרדת, אשר דרך שיניה עוברים הריסים ומופרדים בדיוק של מברשת מעצבת, לנפח מאסיבי, להפרדה של הריסים ולהדגשה יוצאת דופן של העין. התוצאה: מראה "מניפתי" אולטימטיבי.
המסקרה, המגיעה באריזה אדומה, צעירה וסקסית, מעניקה נפח מדהים ואפקט צבע עשיר ומעצימה את עובי הריסים במרקם חלק ובמשיחה קלה ונוחה.
מתאימה לבעלות עיניים רגישות ולמרכיבות עדשות מגע.
ניתן להשיג בגוון שחור בלבד.

DT_Mascara

המחיר: 115 ₪
להשיג ברשתות הפארם, המשביר החדש לצרכן ,H&O ובפרפומריות פרטיות

* * *

ואחרי שבחרנו את המסקרה שמתאימה לנו, הנה כמה טיפים מועילים באדיבות MAC לשימוש נכון במסקרה:
* התחילי במעגל ריסים, הצמידי אותו קרוב לריסים סגרי ולחצי במשך 10 שניות. הקפידי לפתוח את המעגל ואז למשוך החוצה כדי לא למשוך את הריסים. 
* על מנת להניח מסקרה על עצמך ביתר קלות, הרימי את הסנטר כלפי מעלה כאשר את מול המראה, באופן בו עפעף העין נגלה כמעט בשלמותו. בעוד העין פקוחה, פוזיציה זו תאפשר לך נגישות לקו הריסים ולמריחה אחידה. 
* כמות החומר שעל המברשת צריכה להיות רגילה. מוטב להתחיל עם שכבה אחת של מסקרה ולהוסיף בהדרגה על פי הצורך. לרוב יהיה קל יותר להוסיף שכבה מאשר לנקות גושים על הריסים. 
* הקפידי למרוח את המסקרה לכל אורך הריסים, החזיקי את המברשת כשהיא בצורה אנכית לריס, הצמידי קרוב לקו הריסים ומשכי בתנועות של זיג-זאג, הקפידי להגיע לכל הריסים - גם הכי קצרים קרוב לאף וגם לריס האחרון בקצה - במשיכות כלפי מעלה להרמה. 
* אם את רוצה להפריד את הריסים אחרי מריחת המסקרה השתמשי במברשת מספר 205 וסרקי את הריסים בעזרתה. 
* להעצמת המראה, הוסיפי קו ליינר דק על קו הריסים כדי להגדיר בצורה ברורה יותר את צורת העין ואת גבולותיה החיצוניים והפנימיים. 
* החלק החשוב ביותר הוא שלב הניקיון של האיפור מהעיניים, הקפידי לנקות את הריסים עם מסיר איפור שממיס את המסקרה וכך אין צורך לשפשף את העין. שימי לב לא להשאיר שאריות איפור בעין.
* אם את רואה שהמסקרה שלך כבר יבשה, או כשאת מורחת אותה מתפוררים לך גושים קטנים על הפנים זה הזמן להחליף. מומלץ להחליף מסקרה כל חצי שנה לפחות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails