יום שני, 15 בנובמבר 2010

ORLY משיקה קולקציית לקים בהשראה פולקלוריסטית

ORLY חורף 2011

יצרנית הלק האמריקאית ORLY, משיקה לקראת סתיו-חורף 2011 את Ethnic princess – קולקציית לקים מרהיבה בהשראת נסיכות פולקלוריסטיות.
לדברי קטיה שו, המדריכה הראשית של המותג, "בעשור האחרון אין דבר רלוונטי יותר משימור הפולקלור ועבודות היד של עמים ושבטים שונים, ההולכים ונכחדים". עתה, במראה החורף של החברה נפרצו כל המחסומים ו-ORLY הצליחה להזכיר לנו, שאופנת הלק היא לא רק צבעים, גוונים וטקסטורות, אלא תרבות הנשענת על מנהגים ומסורת אופנתית מרתקת.

הקולקציה, שעוצבה כאמור בהשראת נסיכות פולקלור בריטיות, סקוטיות, בלקניות ורוסיות, הצליחה לשלב בין הרובשקה והקוסובורוטקה (הרוסיות) לקילט הסקוטי האופייני, העשוי מצמר שזור הרקום באריג טוויל. את המראה מובילה דוגמנית יפיפייה הלבושה בהתאם לאותן השראות. מרכז העיטור הרקום בחולצתה שאב השראתו מסמל עתיק של מסדר הבירית  (מסדר אבירים אנגלי מימי הביניים) ולהשלמת הלוק אובזרה הדוגמנית בשרשרת פנינים אופיינית לפניני מפרץ קוטור (דלמטיה) שבקרואטיה.

גווני הלק בקולקציה החורפית מזכירים את כלי הפורצלן העתיקים ובהתאמה לתלבושות אתניות עממיות קדומות. בקולקציה ארבעה גוונים חדשים: אפור תכלת מנצנץ קלות, ורוד סטאן עתיק, סגול אתני ובורדו שבטי.

פולקלור

המחיר: 25 ₪
להשיג ברשתות הפארם ברחבי הארץ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails