יום שבת, 6 בנובמבר 2010

האם אתם ברשימה?

DSCF2208

האם אתם אוהבים להיות במרכז העניינים? אם כן, כדאי שתכירו את הבושם החדש 212VIP מבית קרולינה הררה, אבל לפני כן תוודאו בבקשה שאתם מופיעים ברשימת המוזמנים, מכיוון שזו מסיבה פרטית לחלוטין!

הבושם 212VIP הינו בושם שנוצר בהשראה של האנשים היצירתיים ביותר בעיר ניו-יורק, אותם כישרונות צעירים שמכתיבים את עתיד ההיסטוריה של העיר, ה-VIP האמיתיים, אנשים שרוצים באמת לבלות וליהנות מהחיים.
המוטיב המרכזי בקמפיין המלווה את הבושם: "Are you on the list?" ("האם אתם ברשימה?") – הינו ביטוי שמגיע מעולם ה- VIP, אבל אין לו שום קשר לכסף או תהילה. בכדי להיכנס ל"רשימה" צריך להיות עם הגישה הנכונה והאישיות המתאימה...

השקתו של הבושם בארץ (כמו בכל ערי הבירה החשובות בעולם) נעשתה בהתאם לאותו מוטיב מוביל של הקמפיין – מסיבה פרטית ב"קומה הרביעית" בתל-אביב, אליה הוזמנו רק 212 ה-VIP המובילים בארץ, באמצעות מפתח מיוחד שנמסר להם קודם לכן.

אגב, כחלק מההשקה של הבושם בארץ, הפיקו "לילית קוסמטיקה" (היבואנית של בשמי CAROLINA HERRERA בישראל) בשיתוף עם עמותת "קו לחיים", לוח שנה אקסקלוסיבי, אשר מצולמים בו ידוענים מקומיים ב-12 קטגוריות שונות, על רקע נופי ניו יורק המרהיבים: איתי תורג'מן וחן יאני (שחקני קולנוע), פבלו רוזנברג (זמר), אורי גוטליב (בידור), ענבל אור (עסקים), ליאת אשורי (סטיילינג), איציק זוהר (ספורט), אביב משה (שף), שירזי (חיי לילה), אריק בן שמחון (עיצוב), נתן בשבקין (ריאלטי), ליאל דניר (דוגמנות) וסקאזי (D.J מוזיקאי). לוח השנה הנ"ל נמכר בסניפי סופרפארם, כשההכנסות ממכירתו יועברו קודש ל"עמותת קו לחיים - הקרן להצלת תינוקות".

pablo(1) הזמר פאבלו רוזנברג בתמונה מתוך לוח השנה

בנוסף, במהלך מסיבת ההשקה של הבושם נערכה מכירה פומבית של המצולמים הנ"ל, כשכל אחד מהם תרם משהו המאפיין אותו: תורג'מן (שמכר סיבוב לילי בברים האהובים עליו), גוטליב (שמכר דייט), בשבקין (שמכר את הבנדנה ופסל החסינות המקורי מהישרדות), רוזנברג (שמכר דואט משותף בהופעה הקרובה שלו בקיסריה), ליאת אשורי (שמכרה יום סטיילינג בהדרכתה), ענבל אור (שמכרה שעת ייעוץ - טיפים בדרך למיליון הראשון) אביב משה (שמכר ארוחה זוגית במסעדת מסה) ועוד. כמובן, שההכנסות מהמכירה הנ"ל הועברו גם הן לעמותה, שעושה עבודת קודש בכל הנוגע לסיוע לילדים חולים.

על הבושם 212VIP:

את הרעיון לבושם הגתה קרולינה הררה הבת, שאף יצרה והפיקה סרטון מעניין, הדן בשאלה מי הם בעצם אותם אנשי VIP. בסרטון שהוצג לנו במסיבת העיתונאים לרגל ההשקה, היא משוחחת על כך עם אמה, המעצבת המפורסמת, ילידת ונצואלה, קרולינה הררה – אשה מרשימה ויפה הגורמת לך לרצות להיות ברשימת החברים ה-VIP האישיים שלה…

212VIP_CAROLINA HERRERA&CAROLINA HERRERA DAUGTHER_CAROLINA HERRERA_CAROLINA HERRERA DAUGTHER_LR קרולינה הררה האם (משמאל) והבת (מימין)

הדבר הראשון שתופס את תשומת הלב בבושם הינו הבקבוק המעוצב עם הנוכחות המרשימה - האופן בו הוא נשען בכבדות בתוך כף היד ומפיץ ניצוצות זהב כשהאור מכה בו. אני אוהבת מאד את המראה המתכתי החלק של הבקבוק עם הקצוות המעוגלים, שבמבט ראשון נראה כאילו יש צורך להשכיב או להשעין אותו, אבל איך שהוא – הוא מצליח להישאר זקוף.

212VIP_PRODUCT_FRAGRANCES RANGE_HR

הניחוח, פרי יצירתו של הבשם אלברטו מורילאס, הוא ניחוח פירותי רענן ואקזוטי המעורבב עם תווי רום. הוא מכה בך תחילה בעדינות ומייד לאחר מכן מגיע פרץ ניחוחות פיקנטיים שמציפים את החושים עם מושק וגרדניה. תווי הונילה ושעועית הטונקה שבבסיסו מעניקים לניחוח עמידות לזמן ארוך יחד עם מגע של מקוריות ותיחכום. זהו, ללא ספק, ניחוח המשדר טרנדיות – בדיוק כמו הקמפיין המלווה אותו.

הבושם 212VIP משווק בארץ בשני גדלים: א.ד.פ. 80 מ"ל (669 ₪) וא.ד.פ. 50 מ"ל (499 ₪), יחד עם קרם גוף בגודל של 200 מ"ל (169 ₪).
להשיג ברשתות השיווק: סופר פארם, המשביר, ניו פארם, אפריל ובפרפומריות נבחרות.

תגובה 1:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails