יום ראשון, 7 בנובמבר 2010

Issey Miyake מציג: L'Eau d'Issey Noir Absolu

L'Eau d'Issey Noir Absolu

לקראת חגיגות הסילבסטר וחג המולד, מעצב האופנה ואמן הבישום ISSEY MIYAKE מזמין למסיבה פרטית משלו ומשיק מהדורה מוגבלת וחגיגית לניחוחות הקלאסיים והמגה מצליחים לו ולה - L'Eau d'Issey Noir Absolu.
בגרסה החגיגית עוטף מיאקי את הבשמים בבקבוקים שחורים, ועליהם הטבעה מוזהבת, למראה ערב חגיגי במיוחד. לניחוחות הוסף שובל ענברי, המעניק להם נופך חושני ודרמטי.

גרסת הניחוח נוצרה ע"י הבשם אוליבר קרספ והיא מגיעה הבקבוק מתוחכם בצבע שחור מבריק עם נגיעות של זהב – מראה היוצר תחושה חגיגית, כיאה למעמד הוספתו של אמבר לניחוח. במיוחד עבור חג המולד וחגיגות השנה החדשה, L'Eau d'Issey עטוף באלגנטיות - שיא. האור הטהור של L'Eau d'Issey מתחבא לרגע עדין מאחורי מעטה לקה שחור.

פנים אל מול פנים, אחד מול השני, הן הבקבוק של האשה והן זה של הגבר נושאים עקבות של חיילי שח מעוצבים. שתי המשמעויות מתקבלות: צלילות דעת וחן לאישה, אצילות מלכותית לגבר:

הניחוח לאשה: L'Eau d'Issey Noir Absolu

Picture11

צורתו הקונוסית המפורסמת של בקבוק הבושם נשמרה, היא נצבעה בשחור, ועל קצה הפקק הונחה טיפה שקופה - מעין תחושה קריסטלית צלולה, בוהקת בלילה, כאשר הירח מתחזה לטיפה של מים. הבקבוק אטום כמו סוד ובו כמוס ניחוח פרחוני בעל שובל ענברי.
תכולה: 50 מ"ל א.ד.פ (מחיר: 522 ₪)

הניחוח לגבר: L'Eau d'Issey por Homme Noir Absolu

333a

L'Eau d'Issey pour Homme Noit Absolu מצהיר על האלגנטיות שלו ומתחמק מנקודת מבט. קווים חזקים וישרים מתרככים ע"י קימור עדין. הפקק השקוף מתגלה במלוא הדרו, כאשר הוא כה מנוגד לצבע השחור של גוף הבקבוק. בושם עצי, עם שובל ענברי, כמו אישיות חמה הנמצאת על מבנה חזק.
תכולה: 100 מ"ל א.ד.פ מרוכז (מחיר: 481 ₪)

להשיג בלעדית ברשת אפריל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails