יום רביעי, 10 בנובמבר 2010

לקראת עונת החורף מציעה ניוטרוג'ינה מגוון רחב של קרמים לידיים

החורף כבר כאן ואיתו גם תופעת העור היבש הסדוק. סדרת "הנוסחה הנורווגית", שהינה סדרת הדגל של מותג "ניוטרוג'ינה" ומיועדת לטיפול וטיפוח עור יבש במיוחד ולחות עשירה ל-17 שעות, מציעה את המגוון הרחב ביותר של קרמי ידיים המעניקים פתרון והקלה לכל כף יד יבשה:

קרם ידיים קלאסי - קרם ידיים מרוכז, המספק הקלה מיידית ולאורך זמן אפילו לידיים היבשות והסדוקות ביותר. הכמות המרוכזת של הקרם מספיקה ליותר מ-200 שימושים! יש צורך בכמות קטנה ביותר בכל שימוש.
מחיר: 35 ש"ח (מכיל 50 מ"ל).

קרם ידים ללא קופסא 0-מבושם

קרם ידיים קליל הנספג במהירות - קרם ידיים בעל מרקם קליל שאינו שמנוני, המעניק לחות באופן מיידי ונספג בעור במהירות. הקרם מיועד לכל אלו הזקוקים ללחות באופן מיידי, אך לא אוהבים את ההרגשה השמנונית הנגרמת לאחר שימוש בקרם ידיים רגיל.
המחיר: 35 ₪ (מכיל 75 מ"ל).

קרם ידיים וציפורניים - מחליק את העור ומחזק את הציפורניים. מועשר בפרו ויטמין B5, מרכך את העור הקשה סביב הציפורניים. מתאים גם לעיסוי בכף היד. הקרם היחיד, המונע פיצול ציפורניים ומתאים כטיפול משלים למניקור.
המחיר: 40 ₪ (מכיל: 75 מ"ל).

בימים אלו, לקראת חורף 2010/11, משיק המותג "ניוטרוג'ינה" בישראל קרם ידיים חדש בסדרת הנוסחה הנורווגית - קרם ידיים מרוכז ללא בושם: מדובר באותה נוסחה של קרם הידיים הקלאסי, רק ללא בישום. זהו קרם מרוכז ביותר, אשר הכמות שלו מספיקה ליותר מ-200 שימושים! מתאים לשימוש גם באזורים יבשים נוספים כגון מרפקים, ברכיים, פנים ושפתיים.
המחיר: 35 ₪ (מכיל: 50 מ"ל).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails