יום ראשון, 28 בנובמבר 2010

STYLE AROMATHERAPY משיק צמד תחליבי רחצה חדשים

תחליב רחצה הידרו בוטניק קרדיט צילום מוטי פישביין

מותג הטיפוח הישראלי STYLE AROMATHERAPY מצעיד את קטגוריית האנטי-אייג'ינג הטבעית צעד אחד קדימה ומשיק צמד תחליבי רחצה (Shower Cream) בסדרת Hydro Botanic, המעניקים לעור רכות ולחות מוגברת בהשוואה לתחליבי רחצה אחרים.
בדומה לשאר מוצרי סדרת Hydro Botanic, תחליבי הרחצה החדשים מתהדרים ברכיבים חיוניים טבעיים, הראשונים המשלבים את יתרונות עולם המים, כשהם מעשירים את מוצריהם בפרחי לוטוס המתאפיינים במנגנון עצמי ייחודי בעלי יכולת הגנה טבעית של העור מפני זיהומים שונים.

זהו שילוב ייחודי בין קרם גוף עשיר ותרכובת של שמנים ארומתרפיים עתירי סגולות רפואיות, המרגיעים את העור ומבטיחים הענקת לחות ורכות מוגברת לעור בשילוב ניחוחות שנשארים לאורך זמן.
קומפלקס המשלב תה ירוק ותה לבן, נוגדי חמצון המרגיעים את העור, בזמן ששמן זרעי בורז' בעל תכונות אנטי אייג'ינג מעכב את תהליך ההזדקנות של העור ומשמש כמסנן קרינה טבעי.

הסדרה כוללת 2 תחליבים המופקים מזנים שונים של פרח הלוטוס: ורוד וסגול בניחוחות רעננים לחוויה חושית שנמשכת לאורך זמן. כאמור, תחליבי הרחצה מתווספים לסדרת הידרו בוטניק שכוללת 3 סוגים שונים של שמפו ומרכך לצרכי השיער השונים, 4 ג'לי רחצה בניחוחות מגוונים ו- 3 ג'לי ידיים מפנקים.
מוצרי הסדרה פותחו בטכנולוגיה חדשנית של אנטי אייג'ינג טבעי (NAA) ייחודית לסטייל ארומתרפי. התחליבים מוצעים בבקבוקים בגודל 750 מ"ל.

מחיר מומלץ לצרכן: 19.99 ₪
להשיג ברשתות הפארם והשיווק ברחבי הארץ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails