יום רביעי, 10 במרץ 2010

WOMANITY היא...

לרגל יום האשה הבינלאומי, שמצויין בכל שנה ב- 8 במרץ 2010, הקים המעצב הנודע טיירי מוגלר אתר אינטרנט חדש - womanity.com, אליו הוא מזמין נשים וגברים מכל העולם להתחבר ולתקשר באמצעותו ולשתף בחוויות מיוחדות, מהנות ומפתיעות בנושא נשיות: "Womanity.com הוא פורום המאפשר ללכת עם הרעיונות רחוק יותר. מי יודע כמה רחוק... נשים יכתבו את שאר הסיפור אונליין." (טיירי מוגלר)


האתר הינו מוסד ללא כוונות רווח לביטוי וחילופי רעיונות, המזמין את כולם להגדיר מהי Womanity ולשתף במחשבות מה זה להיות אישה היום. זהו, למעשה, סוג חדש של אתר אינטראקטיבי, שבו הגולשים יכולים לבטא את נקודות המבט שלהם, לשתף בחוויות שלהם, להיות יצירתיים... ומעל לכל, ליהנות.

womanity.com, שהושק בשש שפות (אנגלית, צרפתית, ספרדית, גרמנית, איטלקית ופורטוגזית) סובב סביב שני נושאים עיקריים:
- Womanity היא...: חלק זה מתמקד בשאלה, "מה היא Womanity עבורך?" זו דרך לתת לכל אחד ואחת חופש פעולה וחירות מלאה של ביטוי יצירתי. חבר שופטים, אשר בראשו עומד טיירי מוגלר עצמו, יזכה את ההצעות הטובות ביותר שיעלו לאתר (תמונות, מאמרים, דימויים וכו') בטיול זוגי לגילוי womanity אחרת.
- השראה בנושא womanity: חלק זה מזמין את הגולשים לשתף בנקודות המבט שלהם לגבי רעיונות ונושאים עכשוויים, כמו למשל: פורטרייט של Wangari Maathai - האישה האפריקאית הראשונה שפעלה למען הסביבה, ואשר מאמציה זיכו אותה בפרס נובל לשלום לשנת 2004; או "נשים המטיילות לבדן..." וגם "האם זה תמיד רעיון טוב לפעול על פי האינטואיציה הנשית?"

הפיתוח של Womanity.com מאפשר לו להיות אינטראקטיבי לגמרי עם רשתות חברתיות קיימות ואתרים קהילתיים. הוא יוצר עניין מתמיד באמצעות תוכן דינמי ומשתנה כמו קליפים, תמונות, מאמרים ופוסטים. אלו יכולים להיות מעוררי השראה, מצחיקים, מעמיקים, קלילים או אף פרובוקטיביים.

התוכן העשיר של האתר יהיה בהתפתחות מתמדת, שתיווצר על ידי הגולשים עצמם ובאמצעות הצעות של חברים בעלי השפעה מהקהילה הספרותית והאמנותית, עיתונאים ואנשי מפתח בעולם האופנה והקולנוע.

Womanity, כפי שהוא מוגדר על ידי טיירי מוגלר, מלא באנרגיה ופותח דלתות לאפשרויות אינסופיות עבור נשים. הוא מבטא את העונג של להיות שייכת לקהילת נשים בעולם של היום, המעריך נשים שיכולות לשנות את עצמן וליצור לעצמן את הדימוי שהן רוצות בו. הוא מחייה את הקשר הבלתי נראה בין נשים ומנתב את האנרגיות שנשים מעבירות זו לזו. זוהי נשיות חדשה. כפי שאמר טיירי מוגלר: "בלב העניין נמצא מה שאישה אחת לומדת מרעותה. Womanity הוא הקשר בין נתינה, שותפות גורל וקירבה ללא מילים"...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails