יום שני, 22 במרץ 2010

PARISIENNE – הבושם לאשה של איב סאן לורן

מותג המעצבים הבינלאומי Yves Saint Laurent (איב סאן לורן) משיק את הבושם לאישה PARISIENNE Eau De Toilette (פריזייאן א.ד.ט.) – בניחוח פרחוני, אנרגטי, אולטרה נשי, לאישה הפריזאית, המודרנית, החופשייה והקורנת - האישה של "איב סאן לורן".

untitled

התו העליון הוא שוב אקורד של ויניל, תזכורת לנשיות אולטרה מודרנית, המעלה זיכרון של לאק, גלוס או עקבים גבוהים.

האגדה של פריזייאן בגרסת 2010 שומרת על החמצמצות של החמוציות. ומה חדש? לפריזייאן או דה טואלט נוסף עכשיו גם אקורד מינרלי, בהשראת השעות המוקדמות של היום, כאשר המרצפות הלחות עדיין בוהקות תחת השמש הזורחת; תווים רעננים המועשרים באלדהידים מתכתיים: התוצאה – בושם רענן, מתפרץ, מנצנץ.

האישה של פריזייאן נכנסת לאורות העיר וחושפת את עצמה במלואה ליום. היא גלויה לחלוטין, אין לה מה להסתיר, או לפחות עדיין אין לה... עקבים גבוהים עד כדי סחרור, סילואטה ברורה, תנועה זורמת ונחושה. היא כריזמטית, מלאת אנרגיה וחייה את החיים! בהתאם לדמותה, הבקבוק החדש של פריזייאן או דה טואלט דק יותר, קריסטלי ומגולף בעדינות. ההשתקפויות המשתנות שלו מחקות את האווירה המשתנה עם השעות החולפות, תזכורת שהאישה בפריז לעולם אינה אותו האדם. אבל היא עדיין פריזאית.

EDP parisienne

ורד דמשק מעניק חיוניות וחושנית - סימן ההיכר של הבושם הפרחוני. ואז, עם הופעתה של שושנת העמקים, האו דה טואלט מזמן הילה חדשה, רכה וקטיפתית, של פרח עדין, מעודן, לעיתים שברירי... לבסוף, עלה כותרת של סיגלית מלחין מוסיקה בלתי רגילה: תו טבעי, רענן וטהור.

הפריזאית חופשייה ומודרנית, בעלת אופי וביטחון עצמי. האו דה טואלט שלה מביע נשיות מוכחת, נדיבה ומסתורית. מאחר ופריזייאן הוא הורד של פריז, הוא נפתח וחושף את עצמו במשך היום, ונסגר שוב רק לפי המסתוריות שלו. להיות פריזאית פירושו לשחק עם ניגודים, להרגיש בטוחה בשמלת משי. פריזאית, ליום אחד או לעד, היא תעשה את מה שהיא אוהבת, בעיר בה הכל אפשרי.

מגע מושק מאשר את ההבטחה החושנית של הבושם. באור היום הוא מכריז על שעות אי השקט של הלילה המתקרב. פרח האיריס מוסיף תו אבקתי חם, מעודן, ומעל לכל, עוצמתי: זו עוצמת הפיתוי של פריזייאן. לבסוף, תו הבסיס החלק גורם לתחושה קטיפתית ייחודית, ויוצר תחושה רכה, הגמישה יותר מעור. על סף הארוטיות!

הפעם מדובר בה, ורק בה. היא הולכת בדרך שלה, חוצה את פריז. טבעי שיבחינו בה, עד מהרה יראו רק אותה... כאשר החשכה יורדת, היא תיקח עימה את בחיר ליבה על הגל התחושתי הזה.

המחיר:
429 ₪ (לאריזה של 50 מ"ל).
550 ₪ (לאריזה של 90 מ"ל).
ניתן להשיג ברשתות הסופר-פארם, המשביר לצרכן, אפריל וניו-פארם.

שימו לב!

כעת יוצא המותג איב סאן לורן במהלך שיווקי רחב-היקף לרגל השקת הבושם. במסגרת המהלך, יעלה קמפיין פרסום עם הדוגמנית הבינלאומית קייט מוס, לבושם "פריזייאן" ויושק מיני סייט, חוויתי ואינטראקטיבי שיציע התנסות בבושם החדש, לצד מידע וחדשות על הטרנדים החמים ביותר בעולם היופי, מבירת האופנה הפריזאית.

1000 הנרשמות הראשונות למיני סייט, יזכו בבושם "פריזייאן" במתנה. בנוסף, יציע המיני סייט לגולשות שאלון "האם את פריזאית", המנסה להבין עד כמה את אישה פריזאית? עם קבלת התשובות תקבלנה הנשים פנקס סטייל אישי, עם המלצות לבוש וסטיילינג, מאת מומחי היופי של "איב סאן לורן".

המיני סייט יכלול: מידע על הבושם פריזייאן והמלצות על קניות, בילויים והדברים הכי חמים בפריז באמצעות אפליקציה של פריזייאן (הניתנת להורדה).
עוד ניתן למצוא באתר 4 בלוגריות מרחבי העולם, החוות את דעתן על האישה הפריזאית, כאשר את הבלוג הישראלי כתבה ועיצבה שפרה קורנפלד (זוכת העונה הראשונה של "האח הגדול").

תגובה 1:

  1. אני עכשיו בחיפוש אינטנסיבי ביותר אחרי בושם חדש. ואני חייבת לומר שזה לא פשוט ואפילו די מסתכל, חוש האף לא עובד אחרי 5 בשמים שמנסים. כרגע צמצמתי את הרשימה ל-2, איב סן לורן ושאנל, מה אתן אומרות? אשמח לשמוע תגובות

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails