יום שני, 22 במרץ 2010

Clinique Skin Supplies For Men Age Defense For Eyes - קרם עיניים חדש לגברים

שעות ארוכות מול מסך המחשב, לילות ארוכים, מחסור בשינה ונזקי שמש גובים בסופו של דבר מחיר מן העור הרגיש סביב עיניהם של הגברים, שאינם חושדים בדבר. עם הסימנים הראשונים להזדקנות, מספר הולך וגדל של גברים מחפשים אמצעים מיידיים לשיקום חיוניותו של עור פגיע זה. גברים מבינים כיום, כי השמירה על מראה צעיר דורשת את הכלים הנכונים נגד הזדקנות.

Age Defense For Eyes for men photo clinique .jpg

בקליניק מבינים בעיות אלו, ויצרו את Clinique Skin Supplies For Men Age Defense For Eyes - קרם עיניים קליל המעניק לחות אינטנסיבית ותכונות טיפוליות מתקדמות למלחמה בסימני ההזדקנות המתסכלים. עם השימוש, מראה העיגולים הכהים והנפיחות פוחת באופן מיידי ואיזור העיניים מקבל לחות מיידית. בהמשך השימוש, המיצוק והגמישות משתקמים, דבר שמפחית את מראה הקמטים והקמטוטים. זה לא נגמר בכך, קרם עיניים רב עוצמה זה, מסייע בבניית מחסום לחות ומכיל נוגדי חמצון מרגיעים, המגינים מפני נזק עתידי.

הקרם החדש מתאים לכל סוגי העור, גם לעור רגיש, ויש להשתמש בו פעמיים ביום מסביב לאיזור העיניים. מרקם הקרם המרגיע, הנתון באריזה נוחה לשימוש עם מכסה שחלקו העליון נפתח הצידה, מחליק על פני העור ללא מאמץ ונספג בקלות ללא שאריות שמנוניות.
כמו יתר מוצרי קליניק, גם קרם זה נבחן לאלרגיה, הוא 100% נטול בושם ושומן ונבדק אופטלמולוגית ודרמטולוגית.

את Clinique Skin Supplies For Men Age Defense For Eyes ניתן להשיג בנקודות המכירה של קליניק ברחבי הארץ.
המחיר: 205 ₪ (ל- 15 מ"ל).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails