יום חמישי, 18 במרץ 2010

מותג בשמי היוקרה CHARRIOL מגיע לישראל

מותג בשמי היוקרה הבינלאומי CHARRIOL (שריול) מגיע לישראל וישווק תחילה בדיוטי פרי של ג'יימס ריצ'ארדסון בנמל התעופה. אחרי כן, ישווק המותג גם ברשתות הפארמים והבשמים בארץ. נציג היצרן בישראל אבי מרום, יו"ר מפעלי מרום אפ.ג'.פי מכפר סבא הבהיר, כי מחירי הבשמים יהיו סבירים, למרות שמדובר במוצרים יוקרתיים ומעוצבים בקפדנות, הידועים בעולם בזכות האיכות הגבוהה שלהם.

o_7419

מייסד המותג, פיליפ שריול, החל את קריירת מוצרי האופנה והבישום שלו ב-1983 בשוויץ, כיצרן תכשיטים יחודיים, שכבשו את השוק וריגשו את נשות אירופה אנינות הטעם. במהרה החל בית האופנה לייצר מגוון תכשיטים, שעונים, עטים, מסגרות משקפיים ומוצרי עור - כולם נושאים בגאווה את שם המותג היוקרתי. הבשמים (לנשים ולגברים) אף הם שידרו ייחודיות בזכות הניחוחות המעולים שלהם, עיצוב הבקבוק המיוחד והמהודר והאריזות המרהיבות, המשלבות עיטורי זהב או כסף. אגב, הבשמים הללו מיוצרים על ידי אותו מפעל שמפיץ גם את בשמי האיכות הידועים של "סלבדור דאלי", "אנדי וורהול", "מורגן" ,"מנורה" ו"שומה".

לשריול ישנם עשרות בוטיקים ומאות דוכנים בבתי כל בו וחנויות יוקרה ברחבי העולם. אבי מרום מסר, כי בארץ ישווקו בשמים לנשים ולגברים במגוון אריזות וגדלים והמחירים ינועו בין 39 ל- 140 דולר. כאמור, חנות הדיוטי פרי ג'ימס ריצ'ארדסון קיבלה בלעדיות לבשמים למספר חודשים ואחרי כן יופץ המוצר גם ברשתות הפארמים והבשמים בארץ. לראשונה מתוכנן גם קונספט שיווק חדש, במסגרתו ישווקו הבשמים באתרי אינטרנט יוקרתיים ייחודיים.

חשוב לציין, כי מנהל השיווק האזורי של קופילוקס יצרן הבושם, אריק ברונשטיין, נותן העדפה לישראל מתוך אהבתו לארץ (למרות שהוא צרפתי ואזרח צרפת, הוא מגיע לעשות "מילואים" פעם בשנה בארץ ביחידות עורפיות של הצבא). בנוסף, הבעלים של החברה הוא מידידי מכון ויצמן ותורם באופן קבוע למכון ויצמן ואף ייצר בעבר את הבושם "מנורה", שעד היום נמכר בכל רחבי העולם. כל אריזת בושם מנורה הנמכרת במדינה כלשהיא בעולם, מזכה את מכון ויצמן בתרומה של 12 דולר.

כאמור, בימים אלו מתקיימת ההשקה בחנות הדיוטי פרי ובמסגרתה ניתן יהיה להתבשם ולהריח את הבשמים החדשים. זו פעם ראשונה שמוצרי הבישום של שריול מגיעים לישראל ועד כה היו נאלצים הנוסעים לרכוש אותם בחנויות יוקרה ודיוטי פרי בחו"ל.

עוד נמסר, כי בהמשך השנה מתכננים לשווק את הבשמים לראשונה בארץ גם בחנויות השעונים היוקרתיות, כיון שבית פיליפ שריול הוא גם בעל מותג השעונים הנושא את שמו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails