יום שישי, 19 במרץ 2010

יפה מבחוץ – יפה מבפנים

תכירו את "סאז'ה"- חברת הטיפוח החדשה של הסופרמודל ג'יזל, אשר מוכיחה שיש לה עוד הרבה יכולות, מלבד לדגמן.

gisele-bundchen-sejaa-skincare-line590031510

את דמותה של ג'יזל בונדשן אנו רגילים לראות, בדרך כלל, כשהיא מוצגת על-גבי שערי מגזינים מהמובילים בעולם, או כשהיא מתיזה על עצמה בושם כזה או אחר בסרטון פרסומת מסויים. מהיום, הדוגמנית הברזילאית המפורסמת היא גם בעלת קו מוצרי טיפוח משלה, 100 אחוז טבעי, הנושא את השם "Sejaa" (סז'ה).

"הפילוסופיה שלי, היא כזו: כשאתה מוצא משהו שגורם לך להרגיש כל-כך טוב איתו, אתה צריך לחלוק אותו עם אחרים. "סז'ה" הוא חלק ממשהו שחשוב לי – העור שלי ומה שאני מניחה עליו ", מסבירה בונדשן. " בגלל המעמד שלי, הקול שלי נשמע ולכן אני מרגישה שאני חייבת להשתמש בו כדי להעביר את המסר הלאה"- היא מצהירה בנחישות.

להמשך, הקליקו כאן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails