יום חמישי, 4 במרץ 2010

GÉNIFIQUE של לנקום - זוכה פרס מארי קלייר 2010

GÉNIFIQUE תמצית האקטיבית הייחודית והחדשנית מבית לנקום, המחדשת את פעולות הגנים של הנעורים זכתה לאחרונה באחד מהפרסים היוקרתיים ביותר בתחום היופי – פרס "מארי קלייר" לשנת 2010.

GÉNIFIQUE, של לנקום נבחר ע"י 15 עיתונאי טיפוח בינלאומיים מהמגזינים הנחשבים ביותר בעולם, הודות לתגלית המדעית הראשונה מסוגה בעולם היופי, שהתמקדה בתורת הגנומיקה ובתורת החלבונים וחשפה שמקור הנעורים של העור נמצא בגנים.
הפרס היוקרתי מייצג את החדשנות הבינלאומית שבמוצר, לצד ההוקרה למותג לנקום כמותג חדשני שמוביל את תחום הטיפוח בעולם וזאת באמצעות שורה של אנשי מקצוע ביניהם מדענים וחוקרים מהטובים בתחום.

ג'ניפיק, פותח לאחר 10 שנות מחקר במעבדות לנקום, אשר חקרו את הקשר בין נעורי העור לגנים, והתמקדו בשינויים בפעילות הגנים. במהלך המחקר זוהו 4400 גנים ונבדקו השינויים החלים עליהם במשך הזמן ויכולת הביטוי שלהם. ההתמקדות במחקר הייתה על החלבונים שעל פני העור, שמהווים סממן לעור צעיר והגנים שאחראיים על התהליך הייצור שלהם. מדעני לנקום זיהו 2 תגליות מדעיות עיקריות:
• פעילות הגנים פוחתת ככל שמתבגרים - עם השנים, פעילות הגנים האחראים על תהליך היווצרות החלבונים פוחתת ומכאן כמות החלבונים שנמצאים על פני העור ומשקפים מראה עור צעיר יורדת אף היא.
• זיהוי חלבונים המשקפים עור צעיר ועור בוגר - ככל שמתבגרים, כמות החלבונים שעל פני העור, שמהווים סממן למראה עור צעיר, פוחתת באופן משמעותי. כדי להעניק לעור מראה צעיר יותר, יש לעורר מחדש את ביטוי הגנים.

הודות לתגליות פורצות הדרך בתורת הגנומיקה ותורת החלבונים שעלו מהמחקרים, עשו מדעני לנקום שימוש בידע המקצועי חסר התקדים ופיתחו את הג'ניפיק - תמצית אקטיבית למראה עור צעיר ורענן יותר, בעלת מרקם עדין וקטיפתי, העוטפת את העור ומעניקה לו חוויה רב חושית המומלצת לנשים בכל הגילאים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails