יום ראשון, 7 במרץ 2010

רבלון בקליק

אם תהיתן אי-פעם כיצד יראה עליכן השפתון האדום של ג'סיקה אלבה, איפור העיניים המעושן של ג'סיקה בייל או העור המושלם של האלי ברי, קבלו כעת את הכלים כדי לבדוק זאת.

בימים האחרונים העלתה החברה העולמית את הגרסה המשופרת של אתר האינטרנט שלה, המאפשר לצרכניות להעלות תמונה שלהן עצמן ו"לנסות" מספר מראות איפור שנוצרו על-ידי המאפרת ג'וצי ווסטמן, עבור שגרירות היופי של המותג. באמצעות טכנולוגיה חדשנית, המאפשרת דיוק מושלם מאי-פעם, יוכלו הגולשות ליישם על עצמן איפור וירטואלי מתוך מבחר מודעות פרסום של רבלון, ובתוך שניות ספורות להחליפו באחר. רשימת המוצרים אשר שימשו ליצירת אותו מראה, מופיעים לצד התמונה כך שהגולשות יוכלו לדעת בדיוק את שם המוצר שאהבו ומספר הגוון שלו. לגולשות בחו"ל, ניתנת אף האפשרות לבצע רכישה מקוונת דרך האתר עצמו.

להמשך, הקליקו כאן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails