יום שלישי, 2 במרץ 2010

לראשונה בישראל משיק AXE מועדון חברים בפייסבוק

AXE – מותג הטיפוח לגברים מבית יוניליוור, משיק לראשונה בישראל מועדון חברים בשם Axe Men Club, אשר יפעל בפייסבוק ויהפוך לאמצעי המרכזי לתקשורת של המותג עם צרכניו. המהלך שהינו המשך ישיר לכל הפעילויות שעשה המותג בשנים האחרונות במדיה הדיגיטאלית, יהיה חלק מרכזי באסטרטגיה השיווקית והתקשורתית של המותג ויהפוך ללב התקשורתי שלו.

Axe MenClub יהיה מועדון סגור, לחברים - גברים בלבד, אשר יפעל בפייסבוק וככל מועדון יעניק לחברים בו הטבות מפנקות ותכנים שוטפים בכל הנוגע למשימה שלקח על עצמו המותג – לעזור לגברים במשחק החיזור.
הפעילות במועדון תתחלק למספר ערוצים ומדורי תוכן, שיעודכנו באופן שוטף ובהם יינתנו עצות, טיפים, מידע בכל הנוגע לבחורות, תמונות, סקרים, משחקים ועוד ועוד.

את השקת המועדון חגגו השבוע באירוע מיוחד, אותו יצרה חברת הפרסום לצעירים " Teenk", ואליו הוזמנו 100 בני נוער, בנים בלבד, כיאה לרוח המותג וההשקה, אשר מסומנים כחזקים ביותר בקהילת הפייסבוק המקומית. במהלך האירוע, שנערך במועדון ה"פינגווין" בדרום תל אביב, יכלו האורחים ליהנות מצפייה בחדרים, שלמעשה עוצבו ברוח מבנה המועדון AXE בפייסבוק, כאשר בחדר אחד נתקלו בבחורה מצודדת בשם ג'יזל שכותבת בלוג והייתה שרועה על מיטה עם לפטופ; בחדר אחר קיבלו הדרכה ועצות להתנהלות עם בחורות, ושיא הערב היה מופע ספונטני של ניר לוי, הלא הוא חפר מהתכנית הפופולארית "רמזור", שהיה לארג' מספיק לחלק לחבר'ה הצעירים טיפים בנושא איך להתחיל עם בחורות ומה הן אוהבות.


ניר לוי מחלק טיפים...

המותג AXE קנה את מעמדו בישראל, בתחום הדאודורנטים, בשל מגוון הניחוחות הייחודי שהוא מציע לצד מיצוב צעיר, פעילות שיווקית מיוחדת ומבודלת, הנותנת מענה לצרכן המחפש איכות לצד חידושים וגירויים מתמידים.
AXE מתמקד בגברים צעירים וצעירים בנפשם ומציע להם מותג טיפוח: צעיר, סקסי, נועז, חדשני ובעל ניחוח נפלא ומפתה שאי אפשר לעמוד בפניו.

אין תגובות:

פרסום תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails