יום חמישי, 25 במרץ 2010

תיבת ההפתעות של לנקום

לנקום מפנקת את לקוחותיה לרגל החג ומשיקה את מארז הביוטי בוקס – תיבת איפור מהודרת הכוללת מבחר רחב של מוצרי טיפוח ואיפור לשגרת טיפוח מושלמת!

מארז ביוטי בוקס של לנקום צילום מוטי פישביין

מארז הביוטי בוקס מוצעת במהדורה מוגבלת והוא כולל 11 מוצרים מובילים בגודל מלא, לטיפוח מקסימאלי במחיר אטרקטיבי במיוחד:
רוכשים ממגוון מוצרי הטיפוח והאיפור של לנקום בסך 350 ₪ ומעלה ומקבלים את מארז הביוטי בוקס ב- 250 ₪ בלבד. שווי מארז הביוטי בוקס 1,700 ₪ !!!

המוצרים המוצעים במארז:

3 מוצרים לניקוי וטיפוח:

* CRÈME RADIANCE – סבון במרקם ג'ל מקציף לניקוי מושלם של עור הפנים. לכל סוגי העור.

* RÉNERGIE MICROLIFT R.A.R.E – קרם טיפוח לעור הפנים, לאפקט מתיחה ומיצוק.

* BI– FACIL – מסיר איפור עיניים. מוצר בגודל מלא.

8 מוצרי איפור:

* מסקרה HYPNOSE – מסקרה לנפח מלא ומיידי. מוצר בגודל מלא.

* 2 גוונים של JUICY TUBES – גלוס לשפתיים המעניק לחות וברק לאורך זמן.

* CILS BOOSTER XL –מסקרת בסיס לבנה, למריחה מתחת למסקרה הרגילה להעצמת תוצאות האיפור.

* COLOR FEVER LIPSTICK – שפתון חושני, להעצמת ברק השפתיים לאורך זמן.

* 2 גוונים של COLOR DESIGN LIPSTICK – שפתונים יוקרתיים לתוצאות שפתיים חושניות.

* פלטה לאיפור מושלם הכוללת: 9 גוונים של צלליות מסדרת COLOR DESIGN EYE SHADOW - עמידים לאורך זמן במרקם משיי ובנוסף, 2 גוונים שונים של סומק BLUSH SUBTIL במרקם עדין עמיד לאורך זמן.

המבצע יתקיים במהלך חודש מרץ-אפריל 2010 או עד גמר המלאי.
ניתן להשיג ברשתות סופר-פארם, המשביר לצרכן, ניו-פארם, אפריל ובפרפומריות מובחרות.

3 תגובות:

  1. בדיוק עמד להיגמר לי המייקאפ הקבוע שלי של לנקום וראיתי את הפוסט שלך :) התחדשתי לי במייקאפ + פודרה ורכשתי את המזוודה. הדיילת הביאה לי גם בנוסף את המתנה המכובדת שלהם - תיק איפור גדול עם מוצרים מוקטנים של ג'ניפיק (אמא שלי מכורה לסרום ומאוד שמחה לקבל את הדוגמיות)+ העיפרון השחור המפורסם + שפתון אדום מוקטן...
    בנוגע למזוודה - אני חייבת לציין שרק המסקרת היפנוז + מסיר האיפור לעיניים (שאני משתמשת בשניהם באופן קבוע) מחזירים את ההשקעה של 250 הש"ח.
    הצלליות מקסימות,שניים משלושת השפתונים מקסימים (ולהפתעתי מאוד עמידים. הסווצ'ים מגב כף היד עדיין לא נימחו מהבוקר ושטפתי ידיים כמה וכמה פעמים!).
    אהבתי רק אחד משני גלוסי הג'וסי ואת הפריימר למסקרה טרם ניסיתי.
    בקיצור מזוודה מקסימה ומאוד משתלמת כלכלית למי שאוהבת את המוצרים.

    השבמחק
  2. תתחדשי FoxyMoz!
    אכן, אחלה מתנה - גם אני מתכוונת להשיג לי אחת כזו.
    תהני ושיהיה לך חג שמח!

    השבמחק
  3. איזה יוםי של מבצע! והעיפרון השחור נשמע נהדר- תמיד יש לי בעיה למצוא עיפרון שחור טוב שלא ימרח באקלים החם והלח של תל-אביב. נראה לי שזאת המשימה הבאה שלי :) עיפרון של LANCOME.

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails