יום רביעי, 24 במרץ 2010

The Beauty News חוגג יום הולדת ראשון

1st-birthday

קשה לי להאמין, אבל חלפה לה במהירות שנה אחת מאז שפתחתי את הבלוג הזה. כמו שאומרים, הזמן עף לו כשנהנים...

כשפתחתי את הבלוג לראשונה, לא האמנתי שעדיין אמשיך לכתוב בו גם לאחר שנה. אני שמחה לגלות, שבינתיים צברתי לעצמי קהל קוראים גדול מהארץ ומהעולם, פגשתי אנשים נפלאים ומעניינים שעוסקים בתחום היופי, רכשתי לעצמי חברים חדשים ועברתי חוויות מהנות.

אני מודה לכולכם על שאתם מבקרים בבלוג שלי, קוראים ומגיבים. זה באמת חשוב לי ואני מעריכה זאת מאוד. מקווה שתמשיכו לעקוב אחר המסע שלי לתוך העולם המפואר של היופי, ככל שהוא יתמשך, והעיקר שתישארו יפים ומעודכנים !!!

13 תגובות:

  1. :-) מזל טוב !!! אני לומדת ממך המון וגם רשימת ה WISH LIST שלי גדלה ביום ליום בזכותך ,כול הכבוד על ההשקעה ועל העובדה שתמיד הכול כול כך מעודכן !!!

    השבמחק
  2. מזל טוב תתחדשי! את אכן במקום שונה ואחר ממה שהיית לפני שנה וכל זה הודות לכשרון ולהתמדה שלך- עלי והצליחי!

    השבמחק
  3. תודה melmelon, כייף לשמוע!

    השבמחק
  4. תודה אורית,
    אני לא אגזים אם אומר שהגעתי לאן שהגעתי, כמעט רק בזכותך!
    מודה לך על התמיכה לאורך כל הדרך!

    השבמחק
  5. לבנת יקרה,
    בלוג שמבטיח ומקיים. המידע מוגש בצורה מקצועית, עניינית ומעניינת.
    מזל טוב,
    המשיכי
    רות אבנת

    השבמחק
  6. היי רותי, מה שלומך?
    תודה על הברכות!

    השבמחק
  7. מזל טוב :)
    בלוג מצויין מאוד נהנית ממנו .

    השבמחק
  8. תודה שירה, שמחה שאת נהנית מהבלוג.
    :)

    השבמחק
  9. מזל-טוב!
    ותודה רבה לך ההתמדה, אני כבר מכורה....

    השבמחק
  10. תודה על הבלוג - כיף לקרוא בו.

    השבמחק
  11. מזל טוב!!
    תודה על הבלוג הסופר מושקע. מאוד נהנית להיכנס אליו ולהתעדכן בדברים חדשים ומעניינים. גם אני מהמכורות ;)

    השבמחק
  12. kaur ו- LipGlossit תודה גם לכן.
    :)

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails