יום ראשון, 21 במרץ 2010

La Mer מציגה את Skincolor – מייקאפ עם תועלות טיפוח

לראשונה, מותג הקוסמטיקה היוקרתי LA MER מציג מייקאפ המשלב בתוכו את תועלות הטיפוח המצטיינות והמוכרות של המותג – מייקאפ SKINCOLOR SPF 15.

K_LM_fluid_found

מייקאפ Skincolor הינו מוצר פורץ דרך בקטגוריית מוצרי הבסיס לטיפוח עור הפנים, והוא מגיע הישר ממעבדות המחקר של מקס הובר, עם ניסיון של למעלה מ-40 שנה. המייקאפ מכיל אבני חן יקרות, מחליק ליקויים בעור וחושף את הברק הטבעי באופן מיידי. במהלך השימוש, העור מקבל באופן מתמיד את התועלות הטיפוליות הנפלאות של לה מר המסייעות להשיבו למראה זוהר ומלא חיים.

מייקאפ Skincolor מגיע בנוזל קליל, חלק כמשי ויש בו את העוצמה לשנות את גוון העור. אבני החן שבתוכו (כמו טורמאלין ומלכיט) לוכדות את אנרגית האור, יוצרות לוח צבעים שקוף ומוחקות באופן אופטי ליקויים. התוצאה - גוון עור מושלם.

עוד במרכיבים: אצות כחולות נדירות (Blue Algae Lift Ferment™), שהפכו בתהליך התסיסה הביולוגי הבלעדי של LA MER למרכיב למתיחת העור. אצות כחולות אלו יחד עם תמציות צמחים וצמחי ים (כגון אצות ופלנקטון), מקנים ברק ובד בבד פועלים למתיחת העור, לשיפור המוצקות הנראית לעין, הבהירות וברק העור.

בעת השימוש במייק אפ יכולת העור לחידוש עצמי מוגברת באופן משמעותי, הואיל והוא מורגל לשמר מראה חלק, רך וחזק יותר. בנוסף, מייק אפ Skincolor גורם לגימור זוהר טבעי ומעניק הגנה מושלמת מקרני השמש המזיקות (15SPF).

K_fluidfound_2_LM

המייקאפ מגיע ב-6 גוונים שונים: CRÈME, NATURAL, BUFF, NEUTRAL, WARM BEIGE ו- TAN.

המחיר: 400 ₪ ל-30 מ"ל.
להשיג ברשת המשביר לצרכן, סניף קניון רמת אביב בלבד.

2 תגובות:

  1. השוואה מושלמת, את לא יודעת כמה עוזר לנווט בין אינסוף סוגי המייק אפ השונים שקיימים. תודה! וSkincolor הוא לגמרי הכוכב :)

    השבמחק
  2. השוואה מושלמת, את לא יודעת כמה עוזר לנווט בין אינסוף סוגי ה מייק אפ השונים שקיימים. תודה! וSkincolor הוא לגמרי הכוכב :)

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails