יום שני, 16 ביולי 2012

OFRA Cosmetics USA – קיץ 2012


חברת Ofra Cosmetics, המשווקת בארץ על-ידי "מיקיילה ביוטי בע"מ", לא מפסיקה להציג לנו כל הזמן חידושים רבים בתחום האיפור והטיפוח. גם לעונת הקיץ הנוכחית היא מציעה לנו כמה כאלה:


סומק/ברונזר
מדובר במוצר אחד המשלב בתוכו שניים – סומק וברונזר, בפורמט Marble (דוגמת שיש).


פורמולת המוצר מורכבת בעיקרה מתשלובת מינראליים טבעיים, המטפחים את העור ומעניקים לו זוהר והטקסטורה שלו רכה ומעט מבריקה.


הסומק מגיע באריזת קומפקט נוחה לנשיאה, עם מראה מובנית ההופכת את השימוש בו לנוח וקל בכל מקום בו נמצאים. בנוסף, מתחת לסומק ישנו מקום להנחת פאף קטן או אפילו מברשת שטוחה.



בקולקציה קיימים 3 סמקים בשילובי גוונים שונים של ורוד עם גוון שזוף.


הגוון של המוצר אותו קיבלתי לסקירה (גוון מס' 3#), משלב בתוכו 4 גוונים שונים: ורוד בהיר, ורוד פוקסיה, אפרסק ובז'.


הסווטש שעשיתי עם האצבע מראה שהמוצר הינו בעל פיגמנט עז, אבל ערבוב של כל ארבעת הגוונים יחדיו באמצעות מברשת והנחתו על העור, יוצר גוון עדין והרמוני מאד המעניק מראה חי ורענן ומתאים מאד לגווני השיזוף של הקיץ.



המחיר: 184 ₪ (תכולה: 10 גר').

צלליות אבקה דרמה-מינרליות עם אפקט D3
צלליות אבקה דרמה-מינרליות בגווני מולטי-קולור תלת-מימדיים, בעלות פיגמנט מחליף צבע, המשתנה בהתאם לתנאי התאורה ו/או לפי גוון העור של המשתמשת.


לדברי החברה, פורמולת הצלליות מכילה מינרלים טבעיים בלבד, כמו אבקות אבץ ונחושת, מיקה, טיטניום דיאוקסיד וסיליקה – רכיבים הדואגים לשמור ולטפח את העור.


הצללית מגיעה באריזת "סיפטר", שמאפשרת נשיאה בטוחה של הצללית בתיק, מבלי לחשוש שהיא תתפזר ו/או תלכלך את התיק. כזכור, מדובר באריזה בעלת מנגנון מסתובב, המאפשר הוצאת כמות מדודה של החומר.



באפקט התלת-מימד של הפיגמנט ניתן להבחין כבר דרך האריזה השקופה של המוצר.


אגב, הגוון שבתמונה הינו Diamond Glitz. לצערי, הצילום של הצללית על העין יצא מטושטש ולא יכולתי להשתמש בו לצורך הסקירה (אוף, אם הייתן יודעות כמה קשה לצלם...), אבל אני מניחה שבהחלט ניתן להתרשם מהאפקט המרהיב של הצללית גם מהסווטש שעשיתי על האצבע. שימו לב, כיצד הצללית משתנה בזויות הצילום השונות.



לצללית יכולת מדהימה להתגבר על גוון העור הטבעי של המשתמשת, כך שהיא אינה זקוקה לבסיס בעל גוון כלשהו מתחתיה וניתן לבנות את הגוון שלה על-ידי הנחתה בשכבות. עם זאת, היא מקבלת יותר עומק כאשר היא מונחת על גוון כהה כלשהו. בנוסף, בגלל היכולת שלה להשתנות בעקבות זוויות תאורה שונות, היא מצליחה לטשטש גם פגמים וקמטוטים בעור.

כרגע קיימים 3 גוונים שונים בסה"כ, כאשר עד סוף הקיץ אמור ליין הצלליות לכלול 10 גוונים שונים. לדברי מיכל גייטו-אלבז, סמנכ"ל השיווק וההדרכה בחברה (וגם אחת מבעלי החברה), בקרוב אף יושקו צלליות דומות בפורמט קרמי.


מחיר: 118 ₪ (תכולה: 12 מ"ל / 4 גר')

ברונזר על בסיס קרם ויטמיןC  
ברונזר בעל פורמולה מועשרת בויטמין C ממקור טבעי – רכיב נוגד חימצון, המעניק הגנה לעור מפני רדיקלים חופשיים, מוסיף לו זוהר, כמו גם מיצוק וחיזוק. לדברי החברה, מדובר במעין שידרוג של ה-RCK שהושק לפני כשנתיים ומשווק גם הוא על-ידי "עפרה".


הברונזר מגיע באריזת שפופרת לבנה, נוחה מאד לשימוש וגם לנשיאה בתוך התיק.


לעומת ה-RCK, הברונזר החדש הינו בגוון ברונזה מוזהב ומרקמו הרבה יותר קרמי.


הטקסטורה שלו רכה מאד וניתנת לעיבוד בקלות על העור. בנוסף, לוקח לו קצת יותר זמן להתקבע, מה שמאפשר למרוח אותו בצורה אחידה על העור מבלי להותיר כתמים מיותרים ומכוערים. לאחר שהוא מתקבע על העור, הוא אינו מכתים ו/או מלכלך את הבגדים. כדי להסיר אותו, ניתן להשתמש במגבון לח ו/או מים וסבון.

הגוון המתקבל הינו גוון שיזוף עדין (לא כתמתם), שניתן לבניה במידה ורוצים להעמיק אותו. בהשוואה ל-RCK הגימור שלו הוא הרבה יותר מאט, אם כי ניתן להבחין במעט נצנצים בתוכו.



אמנם הברונזר מיועד לשימוש בעיקר על הגוף, אבל הוא מתאים גם לשימוש על עור הפנים וניתן להניחו אפילו מעל פנים מפודרות. אגב, אפשר גם לערבב אותו עם המייקאפ המועדף, במידה ורוצים להכהות אותו מעט.
חשוב לציין, שלמוצר יש ניחוח נעים מאד והוא מתאים לכל סוגי העור.
המחיר: 190 ₪ (תכולה: 200 מ"ל).

עוד מוצרים חדשים שמציעה החברה:

מייקאפ מינרלי לעור אקנתי ופגום
מייקאפ מינרלי טיפולי, המורכב מ-100% מינרלים טבעיים. מכיל, בין השאר, אבקת פרחים ותמצית פרופוליס לליחוח, חיטוי והרגעת עור הפנים. המייקאפ מגיע בצורת אבקה דקיקה והוא מעניק כיסוי מלא ואחיד לעור, מבלי ליצור מראה כבד ו/או גושי. הגימור שלו מאט והוא מוצע ב-6 גוונים שונים (מחיר: 238 ₪).



פלטת צלליות (מהדורה מוגבלת לקיץ 2012)
פלטת צלליות צבעונית במיוחד, המתאימה לגוון העור השזוף של הקיץ. הפלטה מכילה 12 צלליות במרקם מאט וברכות משיית, המאפשרת שימוש קל ונוח למריחה וטשטוש.
הפלטה משלבת בין גוונים רכים (קרם בננה, טורקיז מעודן, חום שוקולד, תכלת שמים וסגול ענוג) לגווני ניאון לוהטים (חלמון צהוב, כחול אלקטרי, פוקסיה לוהט וירוק דשא) וגם גוונים ייחודיים (טריפל בלאק, קורל בבסיס כתום, קורל בבסיס ורוד)
.
הצלליות מגיעות בפלטה מגנטית עם מראה פנימית מובנית (מחיר: 790 ₪, למאפרים: 315 ₪).


את המוצרים של "עפרה קוסמטיקס" ניתן להשיג בבתי הספר לאיפור ברחבי הארץ ואצל מאפרים, קוסמטיקאיות ובתי ספא נבחרים. לבירורים והזמנות ניתן להתקשר ל-  08-9205945 ו/או באמצעות אתר האינטרנט של החברה.

*הערה: הסומק, הצללית והברונזר קרם נמסרו לי לסקירה ממשרד היח"צ של החברה. 


2 תגובות:

  1. רוצה הכל ואתמול!
    הסמקים/ברונזרים נראים משגע,הצלליות גם. אהבתי גם את האריזות.
    מעניין מאוד המייקאפ המינרלי.. משהו שלא ממש ניסיתי,בהחלט אתגר עבורי. קולקציה מרשימה בהחלט.

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails