יום שבת, 13 באפריל 2013

BOBBI BROWN Luxe Bridal Collection

אצלינו אוטוטו מתחילה עונת החתונות, כך שאין זמן מתאים מזה לספר לכם על השקת הקולקציה החדשה של בובי בראון, המיועדת רובה ככולה לכלות.


הקולקציה כוללת, למעשה, מספר פריטים בלבד שאמורים לעזור לכלה המיועדת להראות נפלא וזוהרת באירוע המיוחד בחייה: פלטת צלליות, סט מברשות, פודרה זוהרת ופלטה ריקה המכילה 6 פנים. כל המוצרים בקולקציה הינם במהדורה מוגבלת, כמובן.

Bobbi Brown Luxe Eye Palette – פלטה המכילה 6 צלליות בגוונים מנצנצים, מטאליים ומבריקים. לפלטה הארוזה באריזה כסופה מבריקה, מצורפות שתי מברשות קטנות – האחת להנחת הצלליות והשניה לתיחום, ומראה מובנית. גווני הצלליות שבפלטה:
-
Cream Eyeshadow – בז' קרמי
-
Pink Pearl Metallic Eyeshadow – ורוד סגלגל בהיר
-
Pink Opal Shimmer Wash Eyeshadow – ורוד פנינה בהיר
-
Pink Lilac Sparkle Eyeshadow – ורוד סגלגל קר
-
Oyster Grey Metallic Eyeshadow – אפור ורדרד
-
Espresso Eyeshadow – חום שוקולד כהה


Bobbi Brown Luxe Sparkling Powder – פודרה מנצנצת המעניקה מראה זוהר. הפודרה משמשת גם כהיילייטר וניתן להניחה באמצעות האצבעות או עם מברשת רכה.


Bobbi Brown Luxe Brush Set – מארז הכולל מבחר מושלם של מברשות מוקטנות של המותג: מברשת פודרה, מברשת מייקאפ, מברשת דו-צדדית לצלליות קרם/קונסילר, מברשת תיחום לעיניים, מברשת צלליות, מברשת זוויתית ומברשת אייליינר דו-צדדית.


Bobbi Brown Luxe 6-Pan Palette – פלטה ריקה שנועדה לאפשר לאחסן בתוכה את הצלליות ו/או הסמקים של המותג המועדפים על המשתמשת. בתוך הפלטה ניתן למצוא מראה מובנית.


חבל שלפי שעה הקולקציה זמינה רק ברשת Nordstrom שבארה"ב. אבל אתם יודעים איך זה, כבר מזמן הפכנו להיות כפר גלובלי קטן והיום כבר כמעט אין בעיה להשיג כל מוצר דרך הרשת...


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails