יום חמישי, 26 בספטמבר 2013

פיליפ סטארק – מעולם העיצוב לעולם הבישום

פיליפ סטארק, מי שנחשב לאחד מהמעצבים היוקרתיים ביותר בעולם בתחום האדריכלות ועיצוב הפנים, יטביע את חותמו מעתה גם על ליין בשמים חדש שישא את שמו.



אחרי שיצירותיו מפארות פרויקטים עיצוביים שונים ברחבי העולם כולו, הכוללים בין השאר בתי מלון, רהיטים, חפצים ועוד, החליט סטארק שעדיין לא הגיע הזמן לנוח וחיפש ככל הנראה דרך נוספת באמצעותה יוכל לבטא את היצירתיות שלו. את התשובה הוא מצא בחברת הבישום הספרדית "y Diseño" (שאחראית בין השאר על יצור בשמי המותג Tous), איתה הוא חתם על הסכם לפיו החברה תייצר ותפתח עבורו מותג בישום אישי, שישא את שמו - "Starck".

לדבריו של סטארק, נראה שהמטרה לפתיחת הדלת לחוויה היצירתית החדשה שלו, ברורה מאד: "עבודה עם משהו בלתי מוחשי, לחקור את המופשט, להפוך את הבלתי נראה לנראה, לגרום לאוויר לרטוט, לצבוע את החיים, ליצור קשרים קסומים, לשקוע בשירה – אלו האתגרים אליהם אני שואף להגיע דרך הבשמים." 

אם לשפוט על-פי הקריירה יוצאת הדופן של סטארק, עיצוב משהו בלתי מוחשי כמו בושם הוא לא סתם עוד הרפתקה מרגשת עבור מעצב בסדר גודל כזה, שבשבילו היצירתיות אינה יודעת גבולות. זוהי הרפתקה שבה חברת "y Diseño" תהא אחראית לפיתוח, ליצור ולשיווק התוצר הסופי – הבושם של סטארק. כך או כך, בחברה לא מודאגים בכלל והם אף שבעי רצון מההסכם החדש שנחתם עם סטארק: "עבורנו זהו כבוד גדול לקבל את ההזדמנות לפתח מותג בישום היישר מההתחלה עם אחד מהגאונים העכשוויים הקיימים בתחום האמנות היצירתית. זהו אתגר גדול עבורנו להכניס את עולמו של סטארק לתוך עולם הבישום."

לפי שעה, טרם נמסר מועד ההשקה הצפוי של הבושם הראשון שיצא תחת המותג "סטארק".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails