יום חמישי, 17 באוקטובר 2013

קייטי פרי היא הפנים החדשות של CoverGirl

הזמרת קייטי פרי כובשת יעד נוסף בעולם היופי: אחרי שהשיקה כמה בשמים שהפכו להיות פופולאריים במהרה, ליין של ריסים מלאכותיים ואפילו קולקציית לקים ל-OPI, היא נכנסת כעת גם לתחום האיפור – הפעם כשגרירת היופי של המותג הבריטי COVERGIRL.



עם המינוי החדש מצטרפת פרי לשורה נכבדה מאד של שגרירות יופי, הכוללת בין השאר את כריסטי ברינקלי, רייצ'ל האנטר, טיירה בנקס, סופיה ורגארה, קווין לטיפה, ג'סיקה סתאם, פינק, אלן ד'ג'נרס, ג'אנל מונה ועוד.
את הבשורה הפיצה פרי לראשונה באמצעות חשבון הטוויטר האישי שלה, במילים הבאות: "יש לי חדשות נפלאות לחלוק איתכם. היום הוא היום הראשון שלי כנערת CoverGirl! רואים מה קורה כשמניחים לאור לחדור פנימה?" אגב, הידיעה המשמחת מגיעה ממש בתזמון מושלם לקראת צאתו של "Prism" - האלבום השלישי במספר של פרי, שיעלה על המדפים בשבוע הבא.

"בנוסף למוסיקה, תמיד החשבתי את האיפור כאמצעי יצירתי רב-עוצמה לביטוי עצמי," אומרת פרי ומוסיפה: "לכבוד הוא לי לשתף פעולה עם CoverGirl ולחלוק יותר צבעים וטקסטורות מהגישה שלי ליופי כדי לעורר את השראת הקהל שלי."

אנשי CoverGirl מרוצים אף הם משיתוף הפעולה עם פרי ומציינים ש"התשוקה, השובבות והרגישות הנועזת" של פרי מתאימים באופן מושלם למותג ש"מגיע מוכן לשאוג" (כרמיזה ל- Roar - הלהיט הענק של פרי שמתנגן בימים אלו בכל מקום)... "קייטי היא זמרת מוכשרת, כותבת שירים ומבצעת מדהימה שתמיד שומרת על לב פתוח והיתה 'ספר פתוח' בכל מה שקשור לתקשורת ולקשר שלה עם מעריציה. אף פעם היא לא מפחדת להביע רגש, כח, פגיעות או עצמאות. קייטי היא ההתגלמות של נערת CoverGirl אמיתית – מישהי שאנחנו יכולים להריע לה, להזדהות איתה ולקבל השראה ממנה. אנחנו מעריצים את המוזיקה ואת הסגנון שלה כבר זמן רב ומצפים למסע יפייפה ביחד."

פרי תככב בקמפיין לקולקציית האביב של המותג בשנת 2014 ובחברה מבטיחים שהיא תציג סדרה של מראות איפור חדשים ונועזים. מה שלא מפתיע בהכרח לאור הסגנון יוצא הדופן שהציגה לאורך הקריירה שלה, החל ממראה רטרו של נערת פינאפ, דרך נסיכה חייזרית ועד למלכת הג'ונגל. בכל אופן, התמונה הראשונה ששוחררה עם הידיעה על המינוי החדש של פרי, מציגה מראה איפור עדין ומקסים (התמונה המצורפת למעלה). כך או כך, נצטרך להמתין עוד קצת כדי לראות מה פת מק'גראת', המאפרת הראשית של המותג, מתכננת ליצור ולהציג על פניה היפות של קייטי.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails