יום שני, 16 במאי 2016

BOBBI BROWN Bobbi's Beach Favorites Collection Summer 2016

הקיץ כבר כמעט רשמית כאן (אין ספק, שקיבלנו תזכורת חמה מאד לכך) וזהו בדיוק הזמן להתכונן לקולקציית Bobbi Brown’s Beach Favorites. הקולקציה כוללת, למעשה, את כל מה שצריך כדי לבלות יום חופשי על החוף וגם לאחריו.



כידוע, מאד חשוב להכין את העור שלנו לפני שחושפים אותו לקרני השמש החמות, אבל לא פחות חשוב להזין אותו בלחות וברכיבי הרגעה גם לאחר הבילוי בשמש היוקדת. לפיכך, מאגדת הקולקציה את המוצרים המתאימים כדי שיעזרו לנו להתפנק אחרי יום על החוף. גם אם אתן לא מתכננות חופשה כלשהי בקרוב, המוצרים הללו בהחלט יכניסו אתכן לאווירה המתאימה בבית.

רוב המוצרים בקולקציה הינם מוצרים שהפכו למועדפים על-ידי אוהדי המותג, ויש גם כמה חידושים:

Bobbi Brown Beach Eau de Parfum (50 מ"ל) – Beach, הניחוח המוכר והאהוד ביותר של המותג, מגיע באריזה חדשה בבקבוק חלק. הניחוח הנקי והחושני כולל תערובת קלילה של תווים משכרים, ביניהם יסמין החוף, תרסיס מי ים ומנדרינה. מוצע גם באריזת רולרבול (6 מ"ל).


Bobbi Brown Beach Body Oil (100 מ"ל) – שמן גוף ייחודי המעניק לגוף ברק סקסי ועוטף אותו בניחוח הממכר והמוכר של המותג. המוצר כולל ארבע תמציות שמנים (זית, שומשום, אבוקדו וחוחובה) וויטמין E ו-C לריכוך והזנה של העור.


Bobbi Brown Beach Hand & Body Lotion (200 מ"ל) – קרם ידיים וגוף בעל מרקם קליל המעניק לעור לחות, הרגעה והזנה לאחר השיזוף. הקרם מסייע להפחתת קילופים בעור ולהארכת המראה השזוף שלו. גם הקרם מגיע בניחוח המוכר Beach של המותג והוא מבוסס על אלוורה ותמציות שמנים של חמניות, זית וחוחובה להרגעה והזנה, ותמצית תה ירוק וויטמין E כנוגדי חימצון.


Bobbi Brown Beach Shower Gel (200 מ"ל) – ג'ל רחצה ריחני בעל רכיבי לחות והזנה לעור, מועשר בתמצית אצות חומות מהאוקיינוס הפסיפי לריכוך העור וניקויו. הג'ל מגיע באריזת שפופרת נוחה וידידותית לנסיעות.


Bobbi Brown Beach Hand Wash (חדש, 200 מ"ל) – סבון ידיים מרענן בניחוח הבושם Beach של המותג. מכיל תמציות אצות חומות המותירות את עור הידיים רך ונקי.


Bobbi Brown Beach Body Scub (200 מ"ל) – פילינג ריחני לגוף, מכיל קליפות תפוזים ופומיס (אבן ספוג) המסייעים להסרה עדינה אבל יעילה של תאי עור מתים. כמו כן, מכיל חמאת שיאה, אצות חומות ותמציות שמנים מזינים המעשירים את העור בלחות ומותירים אותו עם תחושת רכות וחלקות. מומלץ לשימוש לפני השיזוף.


הקולקציה תעלה על המדפים ברחבי העולם החל מיוני 2016.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails